تاریخ رونمایی از سری آیفون 13 فاش شد، برچسب جعبه خرده فروشی نیز مشاهده شد

جان پروسر (Jon Prosser)، افشاگر مشهور خبرهای اپل، به تازگی فاش کرده است که قرار است سری آیفون 13 در 14 سپتامبر (۲۳ شهریور) رونمایی شود. تا این تاریخ در حدود دو هفته دیگر باقی مانده است. انتخاب چنین تاریخی برای انجام رویداد معرفی گوشی‌های هوشمند آیفون نشان می‌دهد که ظاهراً اپل تصمیم گرفته است تا بار دیگر برای رونمایی و معرفی محصولات خود همچون سال‌های قبل، ماه سپتامبر (شهریور) را انتخاب کند. اکنون علاوه بر جزئیات جدید، تصویری از جعبه خرده فروشی آیفون 13 نیز فاش شد و این ممکن است تأیید کند که واقعاً، تا زمان رونمایی و عرضه آن فقط چند هفته بیشتر باقی نمانده است. همراه چیکاو باشید.

طبق گزارشات، اپل هنوز از افشای اطلاعات مهم محصولات تجاری مهم خود رنج می‌برد. در ماه‌های اخیر، این شرکت افشاگران مشهوری را که دست به افشای اطلاعات محصولات این شرکت می‌زنند، تهدید به دعوای قضایی کرده است. به همین دلیل، ما نشت زیادی در مورد آیفون ۱۳ جدید ندیده‌ایم. همه چیز بر اساس نشت قدیمی و داده‌های تحلیلگران است. به هر حال، این افشاگر به وضوح می‌گوید که اپل نسل بعدی آیفون‌ها را در تاریخ مقرر 14 سپتامبر (۲۳ شهریور) به بازار عرضه می‌کند. این ده روز قبل از تاریخ عرضه 24 سپتامبر (۲ مهر ماه) است.

سری آیفون 13 در 14 سپتامبر (۲۳ شهریور) به طور رسمی رونمایی می‌شود، تحویل پیش خریدها نیز چند روز بعد شروع می‌شود

راه‌اندازی این رویداد، در صورتی که این اطلاعات صحت داشته باشد، مطابق با رویداد سالانه آیفون است. پیش از این گمانه زنی‌هایی مبنی بر تاریخ عرضه 17 سپتامبر (۲۶ شهریور) وجود داشت. حال، جان پروسر تأیید می‌کند که 14 سپتامبر (۲۳ شهریور) تاریخ قطعی برای طرفداران آیفون است. البته، او نمی‌تواند منابع خود را مشخص کند زیرا اپل در حال تعقیب افرادی است که از داخل شرکت این اطلاعات را در اختیار افشاگران بیرون قرار می‌دهند. این افشاگر در ادامه می‌گوید که دعوت نامه‌های مطبوعاتی اپل نیز یک هفته قبل از شروع رویداد صادر می‌شود. بنابراین ممکن است پس از هفته آینده شاهد ارسال این دعوت نامه‌ها باشیم. در مورد پیش سفارشات، آن‌ها هم گفته شده است که باید از 17 سپتامبر (۲۶ شهریور) شروع شوند.

تصویر پنل پشتی و ماژول دوربین آیفون 13 - چیکاو

فروش و عرضه‌ی این دستگاه‌ها در 24 سپتامبر (۲ مهر) انجام می‌شود. با این حال، ما نمی‌دانیم که آیا همه‌ی دستگاه‌های سری ۱۳ آیفون به طور همزمان در دسترس قرار خواهند گرفت یا خیر. طبق شایعات، اپل، امسال نیز همچون سال گذشته ۴ مدل آیفون را رونمایی و سپس در بازار عرضه خواهد کرد.

این مدل‌ها به صورت استاندارد عبارتند از: آیفون 13، آیفون 13 مینی، آیفون 13 پرو و آخرین مدل نیز آیفون 13 پرومکس خواهد بود استاندارد وجود خواهد داشت. با این حال، این افشاگر به وضوح می‌گوید که همه ۴ مدل گوشی آیفون سری ۱۳ اپل، بلافاصله برای پیش خرید در دسترس خواهند بود.

در همین حال، یک عکس فاش شده از بسته‌بندی آیفون 13 را نشان می‌دهد، و شایعات بیشتر در مورد نام پرچمدار بعدی اپل را بیشتر از بین می‌برد. عکس جعبه خرده فروشی، اگرچه از کانال‌های رسمی نیست، اما نشان دهنده رونمایی و معرفی قریب الوقوع سری آیفون 13 است. پس می‌توان نتیجه گرفت که اگرجعبه‌ها آماده هستند، پس تلفن‌های هوشمند نیز آماده هستند.

تصویر از بدنه و لبه های  آیفون 13 - چیکاو

شایعات درباره‌ی مواردی که بهبود یافته‌اند یا بهینه سازی شده‌اند

طبق شایعات، آیفون 13 تغییرات قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. طراحی این گوشی‌های هوشمند جدید تقریباً شبیه به طراحی سری آیفون 12 خواهد بود. با این حال، ممکن است مدل‌های جدیدتر با بریدگی‌های کوچک‌تر و بهبود دوربین عرضه شوند. علاوه بر این، برخی از مدل‌ها دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز برای تصویر هستند. شایعات همچنین بازگشت تاچ آیدی (Touch ID) را با استفاده از فناوری اثر انگشت زیر صفحه نمایش نشان می‌دهند. با این حال، این موضوع امکان دارد به طور کامل دقیق نباشد.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.