اپل برنامه تعویض رایگان بلندگو های معیوب را برای گوشی هوشمند آیفون 12 و پرو اعلام کرد

اپل یک برنامه خدماتی را برای دارندگان آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو اعلام کرده است. اپل به این نتیجه رسیده است که «درصد کمی» از دستگاه‌های ۶.۱ اینچی آیفون 12 دچار مشکل می‌شوند. همراه چیکاو باشید.

 این گوشی‌های هوشمند دچار مشکلی می‌شوند که در حین تماس تلفنی هیچ صدایی از هدفون شنیده نمی‌شود. اپل اعلام کرده است که آمادگی دارد تا این ماژول معیوب را برای دارندگان این گونه از گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به طور رایگان تعویض ‌کند. این مورد از خدمات اپل شامل حال دارندگان آیفون ۱۲ مینی یا گوشی‌های آیفون ۱۲ پرومکس نمی‌شود.

اپل می‌گوید شرکت‌های تابعه‌ی خدمات پس از فروش اپل و ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل این سرویس را برای دارندگان این دو مدل آیفون به صورت رایگان ارائه می‌دهند. کاربرانی که دارای مشکل بلندگو هستند باید به فروشگاه خرده فروشی اپل یا ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل مراجعه کنند یا برای ارسال گوشی آیفون خود از طریق پست، قبل از انجام هر کاری با پشتیبانی اپل تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند.

صفحه نمایش آیفون 12 - چیکاو

« اپل تشخیص داده است که درصد بسیار کمی از دستگاه‌های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو ممکن است به دلیل وجود قطعه‌ای که ممکن است در ماژول گیرنده خراب شده باشد، در هنگام گفت و گو مشکلات صدا را تجربه کنند. دستگاه‌های آسیب دیده بین اکتبر 2020 (مهر ماه ۱۳۹۹) تا آوریل 2021 (فروردین ۱۴۰۰) تولید شده‌اند.

اگر هنگام برقراری تماس یا ارسال و دریافت صدا در گوشی‌های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو صدا پخش نمی‌‌شود، ممکن است واجد شرایط خدمات تعویض اسپیکر باشد.»

پنل جلویی آیفون 12 - چیکاو

اپل به تمام کاربرانی که گوشی آیفون ۱۲ آن‌ها دچار چنین نقص و مشکلی است، توصیه می کند تا قبل از ارسال آن برای تعمیر یا تحویل آن به مراکز مجاز و خدمات پس از فروش، حتماً از تمام داده‌ها و اطلاعات موجود در حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی آن در آی کلود (iCloud) یا در رایانه خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنند. علاوه بر این، اپل اعلام کرده است که اگر گوشی آیفونی که برای رفع نقص بلندگو برای اپل یا تعمیرگاه‌های مجاز ارسال شده است، دارای آسیب دیدگی یا شکستگی در صفحه نمایش باشد، تا زمانی که مشکل آسیب دیدگی صفحه نمایش آن برطرف نشود، از انجام تعمیر و تعویض بلندگوی آن معذور است، بنابراین باید ابتدا مشکل نقص یا شکستگی صفحه ‌نمایش برطرف شود و سپس بلندگوی معیوب تعویض گردد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.