مشخصات کامل گلکسی A52S 5G نسخه‌ی ویژه ی هند که ۱۲ شهریور عرضه می شود، فاش شد

هند قبل از این که قیمت این گوشی در بازار هند و تاریخ عرضه این دستگاه را فاش کند، امروز از گلکسی A52s 5G تمجید کرد. این دستگاه نسبتاً جدید است و در اوایل ماه جاری در انگلستان معرفی شد و همچنین معرفی آن به همین زودی در هند نیز محتمل به نظر می‌رسد. همراه چیکاو باشید.

سامسونگ گلکسی A52s 5G در دو گزینه ذخیره‌سازی متفاوت در هند عرضه می‌شود که متأسفانه مشابه نسخه بریتانیا نیست. این گوشی هوشمند در نسخه 6 گیگابایت رم بعلاوه‌ی ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود.

مشخصات کلیدی این دستگاه در اوایل امروز با انتشار خبری در توییتر فاش شد. این خبر می‌افزاید که این گوشی میان‌رده ۵ جی آینده از غول کره‌ای مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸جی دارای ۵ جی (Qualcomm Snapdragon 778G SoC) کوالکام پلتفرم موبایل خواهد بود. یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد و و ماژول پنل پشتی آن نیز مجموعه‌ای چهارگانه است که یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی آن انجام وظیفه خواهد کرد.

ماژول دوربین و صفحه نمابش گلکسی A52S 5G نسخه‌ی ویژه ی هند - چیکاو

این اطلاعات از طریق افشاگر خبرهای فناوری Tipster Abhishek Yadav منتشر شده است که آن را در توییتر اعلام کرده است. این خبر می‌افزاید که گوشی گلکسی  A52s 5G سامسونگ هفته آینده، در 3 سپتامبر (۱۲ شهریور) در هند عرضه می‌شود.

تلفن همراه سامسونگ گلکسی A52s 5G در دو نسخه مختلف رم و ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که مدل اصلی آن دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. نسخه دوم از 8 گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی برخوردار می‌شود. اولی با قیمت ۳۵۹۹۹ روپیه (در حدود ۴۹۰ دلار آمریکا) و دومی با ۳۷۴۹۹ روپیه (در حدود ۵۱۵ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

سامسونگ گلکسی Galaxy A52s را ابتدا در بریتانیا در چهار رنگ مختلف، مشکی (Awesome Black)، سفید (Awesome White)، بنفش (Awesome Violet) و سبز (Awesome Mint)، با قیمت ۴۱۸۰۰ روپیه یا 409 پوند انگلیس به بازار عرضه کرد.

سامسونگ گلکسی Galaxy A52s آبی - چیکاو

مشخصات و ویژگی های گوشی گلکسی A52s 5G نسخه‌ی انگلستان

مشخصات کامل و درست سامسونگ گلکسی A52s 5G مخصوص عرضه در بازار هند در حال حاضر ناشناخته است، اما ما انتظار داریم که از مشخصات همان نسخه انگلستان این گوشی بهره ببرد، به این معنی که ممکن است رابط کاربری سامسونگ One UI 3 بر اساس اندروید 11 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع سوپر آمولد و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس باشد. این گوشی در پنل جلو، برای تعبیه‌ی دوربین سلفی از بریدگی Infinity-O (حفره‌ی هول پانچ) بهره برده و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی کند.

این گوشی هوشمند سامسونگ از نظر عملکرد بر روی تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ کوالکام متکی است که بر روی بورد آن نصب شده است. دوربین های این گوشی نیز از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، ماژول دوربین پنل پشتی این گوشی هوشمند از یک مجموعه‌ی لنز چهارگانه بهره می‌برد که با یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در بازار عرضه می‌شود. عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز از طریق دوربین پنل جلو که 32 مگاپیکسلی کیفیت دارد، امکان پذیر می‌شود.

رنگ بندی سامسونگ گلکسی Galaxy A52s - چیکاو

از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به وجود باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی اشاره کرد. از دیگر مشخصات و قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به 4G LTE، ۵ جی، Wi-Fi، بلوتوث، NFC و جی پی اس اشاره کرد. علاوه بر این موارد، برای شارژ باتری نیز از پورت USB Type-C بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت نیز که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است، مسائل مربوط به امنیت را برطرف می‌کند.

سوالات متداول

گوشی های سامسونگ ساخت هند بهتر است یا ویتنام ؟ از کجا بفهمیم گوشی سامسونگ ما پک کدام کشور است؟

هیچ تفاوتی بین گوشی‌های ساخت هند و ویتنام وجود ندارد. هر دو براساس استاندارد های کمپانی سانسونگ ارائه می شوند. برای اینکه متوجه شوید گوشی شما  پک ویتنام است یا هند پشت جعبه گوشی را بررسی نمایید. یا اینکه رقم هفتم و هشتم IMEI را در نظر بگیرید. عدد 10 یا 01 مونتاژ ویتنام و عدد 05 یا 50 مونتاژ هند می باشد.

چرا سامسونگ A52s 5G رو بخریم؟

از بارز ترین ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش سوپرامولد، پردازنده اسنپدراگون، دوربین باکیفیت و شارژدهی خوب اشاره کرد.

1/5 - (1 امتیاز)
منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.