گوشی سامسونگ گلکسی A52s با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸جی کوالکام عرضه می شود

در مورد گوشی‌های هوشمند آینده‌ی گلکسی A52 سامسونگ مطالب زیادی افشا شده و شایعات زیادی وجود دارد. اکنون Roland Quandt دقیق‌ترین مشخصاتی را که تاکنون برای این گوشی هوشمند دیده‌ایم ارائه می‌دهد. گلکسی A52S 5G به عنوان عضو تازه‌ای از گوشی‌های گلکسی A52 5G است که برای آن استاندارد جدیدی در نظر گرفته شده که تفاوت اصلی آن در بخش پردازنده است. همراه چیکاو باشید.

مدل آینده « s» به تراشه‌ی جدیدتر و قوی‌تر اسنپدراگون 778G مجهز می‌شود که در مدل قبلی از تراشه‌ی اسنپدراگون 750G استفاده شده است.

گلکسی A52S 5G - چیکاو

تراشه‌ی جدید به دلیل قدرت بیشتری که دارد، A52s را قادر می‌سازد تا در عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای 15 درصد برتری داشته باشد. Quandt اشاره می‌کند که این تلفن برای فروش در اروپا تنها در مدل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود و برای سایر مناطق علاوه بر آن مدل، نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم بعلاوه‌ی ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی نیز به فروش می‌رسد.

گفته می‌شود سایر ویژگی‌ها از صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع سوپر آمولد با نرخ تازه سازی 120 هرتز گرفته تا دوربین چهارگانه که حسگر اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود و باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی، بدون تغییر باقی می‌مانند. علاوه بر این رابط کاربری One UI 3.1 بر روی اندروید ۱۱ اجرا می‌شود و قیمت آن نیز از ۴۴۹ یورو شروع می‌شود. این گوشی سامسونگ با چهار گرینه‌ی رنگ شامل مشکی، سبز تیره، آبی و بنفش در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.