مشخصات کامل گوشی نوکیا جی ۵۰ ۵جی پیش از معرفی فاش شد

ماه گذشته، مشخصات گوشی نوکیا جی ۵۰ ۵جی (Nokia G50 5G) را که شرکت  HMD Global تولید می‌کند، پیش از معرفی رسمی در لیست بسیاری از خرده فروشان انگلیسی ظاهر شد و اکنون به لطف افشای جدیدی از حساب رسمی اینستاگرام نوکیا موبایل فرانسه، تصویری از نمای ظاهر واقعی این گوشی را در اختیار داریم. همان طور که توسط NokiaPowerUser مشاهده شد (و قبل از این که این پست حذف شود) می‌توان یک انیمیشن کوتاه از جی ۵۰ ۵جی را در رنگ‌های آبی و شنی مشاهده کرد. همراه چیکاو باشید.

 این دستگاه دارای صفحه نمایش ناچ قطره‌ای و ماژول دوربین سه گانه است. متن زیر پست IG در مورد جزئیات دوربین اصلی شرح می‌دهد که این دستگاه برای دوربین اصلی از سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. علاوه بر این، درباره‌ی باتری نیز توضیح می‌دهد که برای 24 ساعت استفاده به طور مداوم، دوام می‌آورد.

پنل پشتی و جلویی گوشی نوکیا جی ۵۰ ۵جی (Nokia G50 5G) - چیکاو

بر اساس شایعات، گوشی نوکیا جی ۵۰ ۵جی احتمالاً از اسنپدراگون 480 دارای ۵جی کوالکام با 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی می‌شود. اندازه صفحه نمایش این گوشی ۶.۳۸ اینچ بوده و از رزولوشن 720P یعنی ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد.

گوشی هوشمند نوکیا جی ۵۰ ۵جی احتمالاً در زمان عرضه با قیمت حدود 210 پوند به فروش می‌رسد که حدود 245 یورو یا 285 دلار می‌شود.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.