آنر X20 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و شارژ سریع ۶۶ واتی رسماً معرفی شد

آنر دیروز از تلفن‌های هوشمند سری مجیک ۳ (Magic3) خود رونمایی کرد و در کنار آن‌ها نیز از یک گوشی دیگر به نام آنر X20 5G را نیز معرفی کرد.

گوشی آنر X20 5G مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ (SoC Dimensity 900) مدیاتک است، از رابط کاربری Magic UI 4.2 مبتنی بر اندروید 11 بهره می‌برد و در سه نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی عرضه می‌شود. با این حال، از توسعه رم مجازی نیز پشتیبانی می‌کند که با استفاده از حافظه داخلی گوشی، می‌توان رم را تقریبا 2 گیگابایت افزایش داد. همراه چیکاو باشید.

X20 5G با یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن FullHD+ ساخته شده است و حفره‌ای دایره‌ای شکل در گوشه سمت چپ بالا برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است. در قسمت پنل پشت نیز یک جزیره مدور دیده می‌شود که دارای سه حسگر دوربین است. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل کیفیت دارد، دومین حسگر، لنز ماکرو با کیفیت ۲ مگاپیکسل مشاهده می‌شود و سومین حسگری هم که با این دو همراه شده، سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر است.

گوشی آنر X20 5G - چیکاو

این تلفن هوشمند دارای تثبیت کننده الکترونیکی تصویر EIS است و از ضبط دو طرفه پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها را با دوربین جلو و عقب به طور همزمان ضبط کنید.

انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند از یک باتری با ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که آنر می‌گوید با شارژر 66 وات فست شارژی که به همراه این گوشی ارائه می‌گردد، می‌تواند در عرض 15 دقیقه باتری خالی را ۵۰ درصد شارژ برساند.

بقیه ویژگی‌های گوشی آنر X20 5G شامل  یک جک 3.5 میلی متری خروجی هدفون، پورت USB-C، حسگر اثر انگشت در کنار گوشی و پشتیبانی از شبکه ارتباطات 5G است.

honor X20 5G - چیکاو

گوشی همراه آنر X20 5G در سه گزینه رنگ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و در حال حاضر از طریق وب سایت رسمی این شرکت در چین قابل خریداری است.

نسخه 6 گیگابایت رم بعلاوه‌ی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۱۸۹۹ یوآن (295 دلار  ـ  250 یورو)، مدل 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۲۱۹۹ یوآن (340 دلار ـ 290 یورو) و نسخه 8 گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۲۴۹۹ یوآن (۳۸۵ دلار ـ ۳۳۰ یورو) قیمت دارد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.