گوشی آنر X20 با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 1200 روانه بازار می شود

همانطور که می دانید گوشی های سری X آنر برای رقابت با گوشی های Redmi Note طراحی شدند اما به دلیل تحریم های شرکت هواوی به بازار های جهانی راه نیافتند. هم اکنون که حدود یک سال از معرفی این خانواده می گذرد، می توانیم منتظر گوشی جدید این کمپانی با نام X20 باشیم. همراه چیکاو باشید.

فردی که در شبکه اجتماعی weibo خود مشخصات گوشی های سری ویوو X70 و ویوو Nex5 را افشا کرده بود، هم اکنون ادعا کرده است که گوشی آنر X20 با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 1200 معرفی می شود.

این شخص اطلاعات دیگری در زمینه قابلیت های این دستگاه منتشر نکرده است، اما می دانیم که این محصول میان رده بوده و با قیمت مناسب در بازار فروش عرضه می شود.

همچنین به نقل از gizmochina، سری قبلی این خانواده با نام آنر X10، با پشتیبانی از فناوری 5G، مجهز شدن به دوربین ۴۰ مگاپیکسلی سونی IMX600y، رفرش ریت صفحه نمایش 90 هرتزی و پردازنده کایرین 820، ارائه شد.

در صورت صحت این اخبار، گوشی آنر X20 به عنوان یکی از ارزان قیمت ترین گوشی های میان رده مجهز به پردازنده دایمنسیتی 1200 برای رقابت با گوشی هایی مانند ریلمی GT Neo و گوشی گیمینگ ردمی، که به زودی معرفی خواهد شد، روانه بازار فروش می شود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.