BOE تولید کننده اختصاصی نمایشگرهای گوشی های مجیک ۳ آنر است

BOE، یکی از پیشروترین تولیدکنندگان صفحه نمایش در جهان است این شرکت مدتی است که بر روی ساخت پنل‌های اولد و به ویژه نمایشگرهای انعطاف پذیر اولد تمرکز کرده است. تنها چند ساعت پس از ارائه جدیدترین سری گوشی‌های پرچمدار مجیک ۳ شرکت آنر، BOE اعلام کرد که تولید کننده‌ی انحصاری پنل صفحه نمایش برای این دستگاه‌های تازه عرضه شده‌ی سری مجیک ۳ آنر است. همراه چیکاو باشید.

این شرکت فاش کرده است که گوشی های هوشمند مجیک ۳ آنر مجهز به یک صفحه نمایش 10 بیتی با اندازه‌ی 6.76 اینچی از نوع اولد خواهند بود که این نمایشگر به صورت تمام صفحه‌ی انعطاف پذیر هستند. این صفحه نمایش از خمیدگی فوق‌العاده‌ی 89 درجه بهره می‌برد. وضوح این صفحه نمایش 2772 در 1344 پیکسل بوده و رزولوشن + HD Full را ارائه می‌دهد.

گوشی‌های پرچمدار مجیک ۳ شرکت آنر - چیکاو

نسبت صفحه نمایش به بدنه در تلفن هوشمند 94.86 درصد خواهد بود که قادر است 1.07 میلیارد رنگ را با 100٪ طیف رنگی DCI-P3 ارائه دهد. این نمایشگر از نرخ تازه سازی بالا ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و PWM dimming را با بسامد زیاد ۱۹۲۰ هرتز ارائه می‌دهد.

BOE در حال گسترش کسب و کار خود بوده‌ است و قصد دارد جای پای خود را در زمینه‌ی تولید چنین پنل‌هایی در بازار زنجیره‌ی تأمین قطعات موبایل محکم کند و راه را برای تبدیل شدن به پیشروترین شرکت تولید کننده این گونه نمایشگرها در سال ۲۰۲۲ هموار سازد.

این شرکت در سال گذشته موفق شد تا حدود 408 میلیون دستگاه پنل را به فروش برساند که با چنین تعدادی توانست حدود 21.6 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد که نشان دهنده‌ رشد سالانه 5.2 درصدی است.

گوشی های هوشمند مجیک ۳ آنر - چیکاو

این شرکت همچنین عرضه کننده پنل‌های صفحه نمایش گوشی هوشمند تاشو Mate X2 هواوی بود که در اوایل سال جاری در ماه فوریه (بهمن – اسفند) عرضه شد. این شرکت همچنین نمونه اولیه یک صفحه نمایش تاشو 360 درجه را به نمایش گذاشته است. شرکت  BOE همچنین تامین کننده‌ی پنل‌های اپل است و به زودی نیز می‌تواند برای اولین بار پنل‌های اولد انعطاف پذیر را برای سامسونگ عرضه کند. BOE همچنین قرار است در نیمه دوم امسال یک صفحه نمایش میکرو اولد MicroOLED را به صورت تجاری عرضه کند که از آن برای پشتیبانی از واقعیت افزوده و مشاهده واقعیت مجازی استفاده می‌شود.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.