رونمایی از ایرپادز ۳ اپل در کنار آیفون ۱۳ به طور هم‌زمان انجام می‌شود

هنوز از جزئیات تاریخ عرضه‌ی اپل واچ اطلاعات اندکی در دسترس قرار دارد اما نسل سوم ایرپادزهای اپل چندین بار در فضای آنلاین ظاهر شده‌اند. این هدفون‌ها برای اولین بار در ۲ مرداد ۱۴۰۰ به شکل یک تصویر زنده و با کیفیت خودنمایی کردند که نشان می‌دهد ایرپادز‌ ۳ شباهت زیادی به ایرپادز پرو خواهد داشت. با این حال مدتی است که شایعاتی در این باره شنیده می‌شود اما باز هم اطلاعات چندانی درباره‌ی جزئیات این گجت در دسترس قرار ندارد. همراه چیکاو باشید.

نسل سوم ایرپادز اپل به طور قریب الوقوع در اواخر سال جاری میلادی به قفسه‌های فروشگاه‌ها راه می‌یابند. منابع موثق اظهار می‌کردند که این دستگاه در نیمه اول سال جاری رونمایی خواهد شد اما این گمانه‌زنی‌ها درست از آب در نیامد. اکنون هم گزارش جدیدی به معرفی قریب الوقوع Apple AirPods 3 اشاره دارد. اپل این اطلاعات را نه تأیید کرده و نه رد کرده است.

تاریخ رونمایی از ایرپادز ۳ اپل

منابع آگاه از برنامه‌های غول فناوری کوپرتینو به DigiTimes گفته‌اند که به احتمال زیاد اپل در جریان رویدادی که قرار است در ماه سپتامبر برگزار شود، در کنار آیفون 13 اپل از ایرپادز ۳ نیز رونمایی می‌کند. اگرچه به نظر می رسد که گمانه‌زنی‌ها همیشه همه چیز از آب در نمی‌آیند اما این منبع در انجام پیش بینی‌های قابل اعتماد برنامه‌های اپل شهرت دارد.

نسل سوم ایرپادز اپل - چیکاو

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که اپل در حال برنامه‌ریزی برای معرفی هم‌زمان آیفون 13 و ایرپادز ۳ در ماه سپتامبر (شهریور مهر) است. این ایده ممکن است برای مدیران اپل نیز جذاب باشد و این احتمال وجود دارد که اواخر امسال و در همان رویداد شاهد معرفی هر دو محصول مورد انتظار از سوی اپل باشیم.

همچنین لازم به ذکر است که گزارش‌های قبلی به معرفی ایرپادز ۳ در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ اشاره داشتند، بنابراین به نظر می رسد سپتامبر در این مرحله یک انتخاب قابل قبول باشد. این شرکت رویدادهای رونمایی از محصولات سخت افزاری خود را به طور معمول در ماه‌های اکتبر و نوامبر (۱۱ مهر تا ۱۰ آذر) برگزار می‌کرد. بنابراین، باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این شرکت برای معرفی محصولات جدید خود این بار کار متفاوتی انجام خواهد داد یا خیر.

Apple AirPods 3 - چیکاو

تاکنون درباره‌ی ایرپادز ۳ چه می‌دانیم؟

اپل ایرپادز را با قیمت مناسب‌تری را در سال 2019 به‌روز کرد ، بنابراین کاملاً قابل درک است که این شرکت در حال آماده سازی برای آپدیت و تازه سازی محصول است. اگر شایعات ایجاد شده در فضای مجازی صحت داشته باشد، نسل سوم AirPods به زودی به بازار مصرف راه پیدا می‌کند. هدفون‌های واقعاً بی سیم آینده از طراحی جدیدی بهره می‌برند. آن‌ها از ساقه‌های کوتاه‌تری مانند AirPods Pro برخوردار خواهند شد.

هدفون بی سیم اپل - چیکاو

این ایرپادز‌ها در یک کیس شارژ جمع و جور عرضه می‌شوند. اپل این مورد را برای طراحی جدید AirPod پذیرفته است. علاوه بر این، گزارش شده که ایرپادز‌های جدید تعداد زیادی سنسور جدید دریافت می کند. به عبارت دیگر، این هدفون می‌تواند قابلیت‌های جدید تناسب اندام و سلامتی بی شماری را برای کاربران ارائه دهد. با اتخاذ این استراتژی، ایرپادز ۳ نیز راه اپل واچ را دنبال می‌کند.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.