ریلمی تأیید کرد که ریلمی بوک اسلیم با پردازنده‌ Core i5 نسل 11 اینتل عرضه می شود

ریلمی (Realme) منتظر رسیدن تاریخ  18 آگوست (۲۷ مرداد) است تا بتواند با معرفی لپ‌تاپ ریلمی بوک Realme Book خود قدم به بازار لپ‌تاپ‌ها بگذارد. آخرین سری از تیزر های مخصوص لپ‌تاپی که ریلمی برای هند و اروپا با نام ریلمی بوک یا ریلمی بوک اسلیم شناخته می‌شود، برای مشاهده‌ی کاربران پخش کرد. همراه چیکاو باشید.

ریلمی در این تیزرها به طور آشکار تأیید می‌کند که لپ‌تاپ آتی این شرکت یعنی ریلمی بوک یا ریلمی بوک اسلیم از پردازنده‌ی Core i5 نسل ۱۱ اینتل Intel بهره خواهند برد و علاوه بر این، صفحه نمایش آن دارای وضوح ۱۴۴۰ در 2160 پیکسل برخوردار می‌شود و قادر است تا به طور ۱۰۰ درصد از طیف رنگ sRGB نیز پشتیبانی کند.

لپ‌تاپ ریلمی بوک Realme Book - چیکاو

ضمن اینکه، همین دیروز هم با ویژگی Realme’s PC Connect آشنا شدیم که به کاربر امکان می‌دهد تا محتوای صفحه نمایش تلفن ریلمی خود را روی لپ‌تاپ نمایش دهد. این فناوری شبیه به برنامه‌ی Huawei’s Share و Microsoft’s Your Phone عمل می‌کند. تیزرهای قبلی که درباره‌ی ریلمی بوک یا ریلمی بوک اسلیم منتشر شده بودند، نشان دادند که این دستگاه با شاسی فلزی براق عرضه خواهد شد و همچنین این موضوع را تأیید کردند که شارژ 65 واتی این لپ‌تاپ از طریق پورت USB-C انجام می‌شود و علاوه بر این، صفحه کلید لپ‌تاپ ریلمی بوک اسلیم نیز دارای نور پس زمینه خواهد بود.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.