ریلمی سرانجام از لپ ‌تاپ ریلمی بوک خود در ۲۷ مرداد در چین رونمایی می کند

ریلمی چند ماه می‌شود که از معرفی لپ‌تاپ ریلمی بوک خود سخن به میان می‌آورد اما تاکنون تاریخی را برای معرفی آن اعلام نکرده بود. امروز این اتفاق افتاد و این برند به Weibo اعلام کرد که قرار است لپ‌تاپ مورد انتظار  یعنی ریلمی بوک (Realme Book) را ساعت 15 بعد از ظهر (به وقت محلی) در 18 اوت (۲۷ مرداد) در چین رونمایی کند. همراه چیکاو باشید.

لپ‌تاپ ریلمی بوک در جشنواره طرفداران این برند (Realme 828) در چین رونمایی خواهد شد. این شرکت همچنین در حال آماده کردن بستر و شرایط لازم برای معرفی یک دستگاه تبلت به نام ریلمی پد (Realme Pad) است. با این حال، مشخص نیست که آیا تبلت ریلمی پد نیز در ۲۷ مرداد در کنار ریلمی بوک به طور رسمی معرفی خواهد شد یا خیر.

پوستر رسمی و تصویری که توسط Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است، نگاه خوبی به ریلمی بوک دارد. این لپ‌تاپ مجهز به شاسی فلزی شده و از  حاشیه‌های باریکی بهره می‌برد. صفحه کلید این لپ‌تاپ از نور پس زمینه برخوردار می‌شود و صفحه لمسی آن نیز بزرگ است. اسکنر اثر انگشت اختصاصی نیز بر روی دستگاه موجود می‌شود. البته هنوز مشخص نیست  که از این لپ‌تاپ ریلمی بود چند مدل در هفته آینده در چین رونمایی می‌شود.

Madhav Sheth، مدیرعامل ریلمی در اروپا و هند، از این لپ‌تاپ ریلمی بوک به نام ریلمی بوک اسلیم Realme Book Slim یاد کرده بود. در همان زمان، یک پوستری از این لپ‌تاپ منتشر شد که نشان می‌داد ریلمی بوک اسلیم یک لپ‌تاپ سبک وزن خواهد بود که تنها 1.3 کیلوگرم وزن دارد.

انتظار می‌رود که این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی نسل ۱۱ اینتل استفاده کند و از تراشه‌ی Core i5-1135G7 بهره ببرد. همچنین صفحه نمایش 14 اینچی این دستگاه از کیفیت و رزولوشن 2k برخوردار می‌شود. علاوه بر این، 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 ، 512 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی PCIe، تراشه‌ی گرافیکی Intel Xe و باتری 54 وات ساعتی که از شارژ سریع 65 وات نیز پشتیبانی می‌کند، بخشی از دیگر مشخصات و قابلیت‌های این لپ‌تاپ خواهد بود.

انتظار می‌رود که این نوت بوک ویژگی‌های دیگری نیز به همراه داشته باشد که ازجمله می‌توان به ویندوز ۱۰ نسخه‌ی Home، یک جفت بلندگوی بسیار باکیفیت از Harman Kardon، یک آرایه میکروفون سه گانه، دو اسلات USB-C 3.1، یک پورت USB 3.2 Gen 1 و یک جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد. قیمت این مدل لپ‌تاپ ریلمی بوک در هند حدود 55000 روپیه (در حدود 739 دلار آمریکا) اعلام خواهد شد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.