مشخصات کامل لپ‌تاپ ریلمی بوک اسلیم، استفاده از پورت شارژ USB-C را تأیید می کند

لپ‌تاپ ریلمی بوک اسلیم مجهز به پردازنده Core i5 اینتل و Xe Graphics خواهد بود.این لپ‌تاپ ۱.۳ کیلوگرمی، با 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری 54 وات ساعتی عرضه می‌شود. همراه چیکاو باشید.

ریلمی احتمال دارد در آستانه‌ی معرفی رسمی جدیدترین لپ‌تاپ فوق باریک و سبک خود به نام ریلمی بوک اسلیم Realme Book Slim)) قرار داشته باشد. یم افشاگر به نام یوگش (Yogesh)، برخی از مشخصات دقیق این دستگاه را ارائه کرده است. این اطلاعات از جزئیات این لپ‌تاپ جامع‌ترین داده‌هایی است که تاکنون برای دستگاه دیده‌ایم.

از قبل می‌دانستیم که ریلمی در حال کار بر روی لپ‌تاپ جدیدی است که قرار است در اواخر امسال رونمایی شود. اما اطلاعات کمی در مورد این دستگاه وجود دارد، زیرا تیزرهای رسمی ریلمی جزئیات مورد انتظار را ارائه نمی‌دهند. با این حال، اگر بخواهیم به صحت اطلاعات راهنما اعتماد کنیم، همه اینها تغییر کرده است.

لپ‌تاپ ریلمی بوک اسلیم - چیکاو

لپ‌تاپ ریلمی بوک اسلیم مجهز به پردازنده Core i5 اینتل و Xe Graphics خواهد بود. این لپ‌تاپ سبک است و تنها 1.3 کیلوگرم وزن دارد و دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. همچنین سنسور اثر انگشت و باتری 54 وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی از دیگر مشخصات آن است. Realme TechLife امروز تیزری را در توییتر به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد دستگاه از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. به غیر از پورت USB 3.2 Gen 1 ، دارای 2 پورت USB-C 3.1 و جک 3.5 میلی متری هدفون نیز خواهد بود.

این افشاگر نشان می‌گوید، که اگرچه تاریخ دقیق رونمایی این لپ‌تاپ هنوز مشخص نیست، اما ریلمی بوک اسلیم قیمتی برابر با ۵۵۰۰۰ روپیه‌ی هند (741 دلار آمریکا) دارد. ریلمی بوک اسلیم می‌تواند همراه با تبلت ریلمی پد ( Realme Pad) آینده رونمایی شود. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از لپ‌تاپ ریلمی بوک اسلیم، منتظر تیزرهای قطعی‌تری هستیم.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.