لیست دستگاه‌های نوکیا که قرار است به زودی معرفی شوند، فاش شد

شرکت HMD Global هفته گذشته سه گوشی جدید از برند نوکیا را معرفی کرد، نوکیا XR20 ، نوکیا C30 و نوکیا 6310. خبری که به تازگی منتشر شده، افشا می کند که تعداد انگشت شماری از دستگاه‌های نوکیا آماده شده‌اند تا در صورتی که همه چیز خوب پیش برود، باید تا قبل از پایان سال میلادی عرضه شوند. همراه چیکاو باشید.

منبع افشای این خبر ایوان بلس Evan Blass ، افشاگر پرکار است که از با نام evleaks در توییتر دیده می‌شود. او در اوایل امروز لیستی از دستگاه‌های نوکیا را که قرار است HMD Global آن‌ها را معرفی و تولید کند منتشر کرد که برخی از آن دستگاه‌ها آشنا هستند.

گوشی های هوشمند جدید نوکیا - چیکاو

این لیست شامل تبلت نوکیا T20 است که هفته گذشته لو رفت. همچنین شامل گوشی نوکیا G50 است، دستگاهی که چند هفته پیش در وب سایت خرده فروشان بریتانیایی مشاهده شد. این توییت نشان می‌دهد نوکیا T20 با رمز « Riddler » و نوکیا G50 با رمز « Punisher» شناخته می‌‌شود.

سایر دستگاه‌هایی که توسط این افشاگر ذکر شده است Nokia G300 با رمز « Aoki» و نوکیا X100 است که با کد رمز « Deadmau5» شناخته می‌شود. متأسفانه، مشخصات این دستگاه‌ها افشا نشده است، اما ممکن است در آینده فاش شوند. صرف نظر از این موضوع، تصور بر این است که Nokia G300 و Nokia X100 ممکن است دستگاه‌های میان‌رده سطح بالایی باشند.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.