شیائومی یک فروشگاه دیگر در بلغارستان باز می کند

شاید بلغارستان یکی از معدود کشورها در اروپا باقی مانده باشد که فروشگاه محصولات شیائومی (Mi Store) مخصوص خود را ندارد اما دیگر اینطور نیست زیرا شرکت شیائومی به طور رسمی اولین فروشگاه Mi خود را در صوفیه پایتخت این کشور دایر کرد. همراه چیکاو باشید.

خبرنگار سایت gsmarena موفق شده است تا با یکی از نمایندگان فروشگاه شیائومی در صوفیه گفت و گو کند. نماینده‌ی فروشگاه شیائومی به او گفت این اولین فروشگاه از مجموعه فروشگاه‌های Mi Store در این کشور است که دایر می‌شود. شرکت شیائومی برنامه‌هایی را تهیه دیده تا بتواند تعداد دیگری از این نوع فروشگاه‌ها را در این کشور راه‌اندازی کند. علاوه بر این فروشگاه‌های رسمی شیائومی در بلغارستان قرار بود با یک توزیع کننده‌ی جدید و کانال مخصوص به خود همکاری کند که به طور مستقیم با شرکت شیائومی در ارتباط باشد. این موضوع به نوبه‌ی خود به این معنی است که این فروشگاه محصولاتی را می‌تواند عرضه کند که تا پیش از این، در آن کشور پیدا نمی‌شدند.

اولین فروشگاه Mi Store بلغارستان - چیکاو

نماینده این شرکت حرف‌های زیادی در مورد برنامه‌ها، دستگاه‌های آینده شرکت و موارد بسیار جالب‌تری برای گفتن داشت و حتی در مورد بحران کمبود تراشه و نحوه برنامه‌ریزی شرکت برای مدیریت آن صحبت کرد.

فروشگاه محصولات شیائومی - چیکاو

خبرنگار gsmarena با نماینده‌ی شرکت شیائومی گفت‌و‌گوی مفصلی داشته است که قرار است مهم‌ترین مطالب مطرح شده در  این گفتگو را در گزارشی جداگانه تنظیم کرده و در این سایت منتشر کنند. به محض انتشار این مصاحبه‌ی خواندنی، مشروح آن را برای شما کاربران عزیز در چیکاو منتشر می‌کنیم.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.