رندرهایی از شارژر مغناطیسی بی‌سیم آینده‌ی اوپو فاش شد

ریلمی (Realme) اولین تولید کننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی است که نسخه مخصوص خود را از شارژر بی‌سیم مغناطیسی، شبیه به مگ سیف اپل (MagSafe) را عرضه می‌کند که مگ دارت (MagDart) نام دارد و قرار است هفته آینده برای اولین بار به نمایش درآید. همراه چیکاو باشید.

با توجه به این واقعیت که ریلمی به عنوان یک برند زیرمجموعه‌ی اوپو (Oppo) شروع به فعالیت کرد، ممکن است به هیچ وجه از شنیدن این موضوع که بدانید اوپو نیز روی یک شارژر بی‌سیم مغناطیسی مخصوص به خود کار می‌کند، تعجب نکنید. امروز از شارژر مغناطیسی کاملاً بی‌سیم اوپو رندرهایی فاش شده است که در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

MagSafe - چیکاو

متأسفانه، درباره‌ی ویژگی‌ها و مشخصات این شارژر کاملاً بی‌سیم مغناطیسی اوپو هیچ گونه اطلاعاتی فاش نشده است. تنها با دیدن همین تصاویر که کاملاً واضح هستند، می‌توانیم حدس بزنیم که این دستگاه شارژر مغناطیسی بی‌سیم، بسیار باریک است و یک پورت USB-C در انتهای نقطه‌ای که کابل باید در آن قرار گیرد، وجود دارد.

ریلمی قبلاً اعلام کرده است که شارژر مگ دارت آن 440٪ سریعتر از شارژر بی‌سیم مگ سیف اپل اپل خواهد بود و با انجام یک عمل ریاضی خیلی ساده می‌توانیم پی ببریم که قدرت این شارژر ریلمی به توانی در حدود 81 وات که واقعاً خارق‌العاده و تحسین برانگیز است، خواهد رسید. این میزان قدرت خیره‌کننده می‌تواند تمام رکوردهای سرعت شارژ بی‌سیم را بشکند.

شارژر کاملاً بی‌سیم مغناطیسی اوپو - چیکاو

البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشیم که، این عکس‌های فاش شده‌ی دستگاه شارژر مغناطیسی بی‌سیم اوپو به ما می‌گویند که آن دستگاه شارژر مگ دارت ریلمی به حدی بسیار بزرگتر از این دستگاه ظریف اوپو خواهد بود که که برای خنک کردن آن در هنگام شارژ از یک فن استفاده می‌شود. بنابراین انتظار نداشته باشید که این دستگاه ظریف و به ظاهر کوچک اوپو بتواند حتی به این اعداد نزدیک شود. با این حال، می‌توان حدس زد که این دستگاه شارژر مغناطیسی بی‌سیم اوپو احتمال دارد از نظر قدرت خروجی در حد و اندازه‌ی شارژر مگ سیف اپل باشد و بتواند توانی در حدود ۱۵ وات را ارائه دهد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.