تصویر لو رفته از اوپو واچ ۲ پشتیبانی از تماس تلفنی را نشان می دهد

ساعت هوشمند جدید اوپو با 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، پشتیبانی از eSIM و LTE، GPS و برنامه جدید Oppo Relax در گزینه‌های رنگی مختلف عرضه خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

یکی از تصاویری که افشاگر معروف و معتبر دنیای فناوری یعنی ایوان بلس (Evan Blass) به اشتراک گذاشته، ساعت هوشمند Oppo Watch 2 را نشان می‌دهد که قرار است در تاریخ ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد ۱۴۰۰) معرفی شود.

یکی از قابلیت‌های جالب این ساعت هوشمند پشتیبانی از تماس تلفنی است. البته این قابلیت زیاد تعجب‌آور نیست زیرا مدل قبلی آن یعنی Oppo Watch نیز از این ویژگی بهره می‌برد اما استفاده از این فناوری از طریق سیم‌کارت الکترونیکی eSIM و در سرزمین چین امکان‌پذیر بود و در سایر ممالک قابل پشتیبانی نبود. اکنون باید دید که در مورد Watch 2 و در خارج از سرزمین چین چه وضعیتی وجود خواهد داشت. 

ساعت هوشمند جدید اوپو - چیکاو

تصویر دیگری که توسط ایوان بلس به اشتراک گذاشته شده Oppo Watch 2 را نشان می‌دهد که مسیرها را بر روی نقشه نشان می‌دهد که احتمالاً اشاره به پشتیبانی از GPS داخلی دارد. ساعت مچی نسل اول نیز این برنامه را داشت، بنابراین امکان دارد Watch 2 نیز دارای تراشه GPS باشد.

Oppo Watch 2 - چیکاو

اوپو هنوز در مورد Watch 2 اطلاعات زیادی ارائه نداده اما خرده فروش چینی JD.com فاش کرد که این پوشیدنی با تراشه Apollo 4s، حالت بازی و کنترل دوربین ارائه می‌شود، در حالی که خبرهای فاش شده‌ی قبلی ادعا می‌کرد این ساعت هوشمند از پردازنده‌ی اسنپدراگون Wear 4100 بهره خواهد برد و به همراه Apollo 4s ، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، پشتیبانی از eSIM و LTE، برنامه جدید Oppo Relax و تشخیص استرس عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند Oppo Watch 2 - چیکاو

ساعت هوشمند Oppo Watch 2 دارای ColorOS خواهد بود و همچنین از RTOS ثانویه برای ماندگاری بیشتر باتری برخوردار خواهد شد. این ساعت هوشمند در ابعاد 42 و 46 میلی متر ارائه می‌شود و گزینه‌های رنگی متعددی را برای انتخاب کاربران در دسترس قرار خواهد داد.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.