شیائومی محصولات جدید خانه‌ی هوشمند را در رویداد 4 مرداد معرفی می کند

شیائومی قصد دارد در رویداد 4 مرداد 1400 از وسایل تولیدی تحت عنوان «خانه‌ی هوشمند» این شرکت رونمایی کند. این شرکت ممکن است برخی از محصولات خانه‌ی هوشمند ازجمله روبات‌های جارو برقی و دستگاه های تصفیه‌ی هوای خود را برای بازار جهانی معرفی کند. همراه چیکاو باشید.

شیائومی یک شرکت پیشگام چینی است که اکثر مردم آن را به خاطر تولید گوشی‌های هوشمند قدرتمند اما مقرون به صرفه‌اش می‌شناسند، در حالی که این شرکت نیز همچون شرکت ژاپنی پاناسونیک، سامسونگ کره‌ی جنوبی، هواوی و بسیاری از شرکت‌های دیگر، طیف وسیعی از لوازم مخابراتی، خانگی، صوتی و تصویری را نیز تولید و عرضه می‌کند.

شیائومی اعلام کرده که قصد دارد محصولات جدید خانه‌ی هوشمند خود را هفته‌ی آینده معرفی کند. گرچه این شرکت محصولات خانه‌ی هوشمند خود را در یک رویداد جهانی معرفی می‌کند اما برخی از این محصولات فقط برای بازارهای خاص و محدودی تولید و عرضه می‌شوند.

این رویداد در تاریخ دو‌شنبه 26 ژوئیه (4 مرداد 1400) برگزار می‌گردد. معرفی کالاهای خانه‌ی هوشمند شیائومی در رأس ساعت 20:00 (GM = 8) آغاز می‌شود. شیائومی پوستری را برای معرفی زمان برگزاری کالاهای خود در این رویداد را منتشر کرده که در آن به یک محصول جدید نیز اشاره می‌شود.

در این پوستر به طور مشخص می‌توان دید که منظور معرفی یک وسیله‌ی هوشمند پخت و پز بوده اما به طور دقیق مشخص نیست که منظور شیائومی کدام‌ یک از وسایل هوشمند پخت و پز یا لوازم آشپزخانه‌ی آن شرکت است که قرار است به زودی در بازار عرضه شود. شیائومی در کشور خود یعنی چین، وسایل آشپزخانه‌ی بسیار زیادی همچون انواع اجاق‌های پلوپز، اجاق‌های خوراک پزی القایی و انواع کتری‌های برقی را تولید و به فروش می‌رساند.

شیائومی در این آگهی می‌گوید:

«آیا برای دیدن محصولات جدید خانه هوشمند ما هیجان زده‌اید؟

در تاریخ 26 ژوئیه (4 مرداد) ساعت 20:00 (GMT + 8) بیایید تا با هم جادوی سری جدید وسایل خانه هوشمند خود را کشف کنیم!»

همچنین، امکان دارد شاهد این باشیم که این تولید کننده‌ی چینی، روبات‌های جدید جاروبرقی‌ و دستگاه‌های جدید تصفیه هوا را برای بازار بین المللی معرفی کند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.