آیا استفاده از برنامه پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام مفید است؟

آیا می‏دانید برنامه پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام چیست؟ در یکی از مقالات معتبر، از اینستاگرام به عنوان جایی یاد شده است که “اگر مردم به کالا یا خدمتی علاقه داشته باشند، آن را به خرید تبدیل می‌کنند”. اگر این جمله درست باشد و بلاگرها بخواهند فالوورهای خود را به مشتری‌های وفادار تبدیل کنند، هر فرد تاجر، وبلاگ نویس، پادکستر، نویسنده، برنامه نویس و فریلنسر باید یک حساب اینستاگرام داشته باشد. همراه چیکاو باشید.

همچنین یافته ‏ها نشان می‌دهد که 60٪ از کاربران اینستاگرام از طریق این برنامه در مورد یک محصول یا خدمت اطلاعاتی کسب می‌کنند؛ بنابراین پست گذاشتن در این اپلیکیشن جذاب برای کسب درآمد و فروش کالا یا خدمت اهمیت زیادی دارد و استفاده از یک برنامه پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام تا حد زیادی به ارتقا عملکرد شما در این اپلیکیشن کمک می‏کند.

علاوه بر این برای صاحبان حساب‏های کاربری، صرف زمان و تلاش برای پر کردن منظم اینستاگرام از طریق محتوا اهمیت دارد. شما علاوه بر محتوا باید به صورت بصری تصاویر خیره کننده ای را در پیج خود بسازید تا فالوورها و سایر افراد آن را لایک کنند.

اگر در تعیین زمان بندی پست‌های اینستاگرام وسواس دارید و ساعت‌ها به دنبال راهی برای به روز نگه داشتن فید اینستاگرام خود با حداقل تلاش ممکن هستید، ما در این مقاله به شما چند برنامه پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد تا راحت‏تر و با دغدغه کمتر محتوای خود را در اینستاگرام ارسال کنید. برنامه‏ های پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام که به شما امکان می‌دهند بدون مداخله دستی و به طور خودکار محتوای خود را در اینستاگرام پست کنید.

معرفی چند برنامه پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام

در ادامه این بخش از مقاله چند برنامه پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام را به شما معرفی می‏کنیم که بسیار عالی هستند و به شما کمک می‏کنند تا به طور صحیح برنامه ‏های ارسال پست را در این اپلیکیشن تنظیم کنید.

1- Tailwind

Tailwind بهترین راه برای خودکار کردن ارسال پست‌های اینستاگرام است. مالکان این اپلیکیشن شریک رسمی اینستاگرام هستند و ویژگی‌های بسیاری را ارائه می‌دهند که هنگام آزمایش و استفاده از Tailwind از آن‌ها لذت خواهید برد. وقتی یک پست اینستاگرام را برای ارسال آماده می‏کنید، Tailwind لیستی از هشتگ‏های پیشنهادی و همچنین بهترین زمان برای ارسال پست را به شما ارائه می‌دهد.

Tailwind - چیکاو

شما همچنین از پست‌های منتشر شده خود آماری دریافت می‌کنید؛ بنابراین می‌دانید کدام پست بیشترین بازدید و تعامل را داشته اند. ناحیه Post Inspector جایی است که می‌توانید پست‌های قبلی خود و میزان لایک و نظر را در مورد هر یک از آن‌ها را ببینید. به تازگی، آن‌ها این ویژگی را برای برنامه ریزی استوری‏های اینستاگرام اضافه کرده اند که توسط بسیاری از مشاغل و آژانس‌های بازاریابی دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است؛ اما این اپلیکیشن فقط برای کاربران Ios طراحی شده است و سرویس‏های آن رایگان نیست.

2- Agorapulse

شما احتمالاً نام Agorapulse را به عنوان ابزاری قدرتمند در رسانه های اجتماعی شنیده اید. این برنامه پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام در زمان بندی پست‌های اینستاگرام از طریق برنامه تلفن همراه شما (که برای Ios و Android موجود است) بسیار عالی عمل می‌کند.

Agorapulse - چیکاو

برای هر شبکه اجتماعی اضافه شده به این برنامه، تب‏های جداگانه ای با عنوان Inbox، Listening، Publishing، Fans و Followers و Reports وجود دارد. تب Listening به شما امکان می‌دهد هشتگ را جستجو کرده و فعالیت آن را کنترل کنید. Reports نمودار دقیقی از آمار پروفایل شما را از جمله لایک‏ها و فالوورها به شما ارائه می‌دهد. حتی می‌توانید قوانین خودکار را برای مدیریت کامنت‏ها و منشن‏ها ​​اضافه کنید.

Agorapulse علاوه بر اینستاگرام از Facebook، Twitter، Linkedin و Youtube پشتیبانی می‌کند. این امر باعث می‌شود این نرم افزار پیشرفته تر و کمی گران‌تر باشد. این برنامه یک نسخه آزمایشی رایگان هم دارد.

3- Later

Later یک برنامه چند پلتفرمی (دارای نسخه ‏های دسکتاپ، وب، موبایل) است که به شما کمک می‌کند محتوای اینستاگرام را طبق یک برنامه از پیش تعیین شده منتشر کنید. این بدان معنی است که شما می‌توانید تصاویر را از Later.Com یا از تلفن خود بارگذاری کرده و برای انتشار در زمان بعدی برنامه ریزی کنید.

Later - چیکاو

این برنامه پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام به محض اینکه زمان انتشار یک پست فرا رسد، یک نوتیفیکیشن برای شما ارسال می‌کند. نوتیفیکیشن همراه با محتوای آماده انتشار، شما را به برنامه اینستاگرام تلفن شما هدایت می‌کند. گرچه این روند چندان راحت نیست، اما هنوز هم یک روش عالی برای اطمینان از به روزرسانی منظم اینستاگرام شما است. با یک حساب رایگان، می‌توانید حداکثر 30 پست در ماه برنامه ریزی و به طور خودکار پست کنید.

می‌توانید در کامپیوتر خود به حساب کاربری Later خود وارد شوید و تمام تصاویر خود را از هارد دیسک، Google Drive یا Dropbox خود بارگذاری کنید، پست‌ها را در یک تقویم بصری زیبا تنظیم کنید و هر یک را مطابق با تنظیمات خود برنامه ریزی کنید. از معایب این برنامه این است که نمی‌توانید مستقیماً در اینستاگرام پست‏ها را بارگذاری و منتشر کنید. علاوه بر این، کپشن با این برنامه، در اینستاگرام کپی نمی‏شود.

4- Hootsuite

Hootsuite یکی از برنامه‌های متمایز برای مدیریت شبکه های اجتماعی است که به عنوان یک برنامه پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام بسیار عالی عمل می‏کند. اگر در حال حاضر از Hootsuite برای مدیریت Twitter، Facebook یا سایر حساب‏های رسانه های اجتماعی خود استفاده می‌کنید، می‌توانید برای تنظیم و ارسال خودکار پست‌های خود، حساب اینستاگرام خود را به آن اضافه کنید.

Hootsuite - چیکاو

Hootsuite نیز مستقیماً پست را در اینستاگرام منتشر نمی‌کند. در عوض، شما باید برنامه تلفن همراه Hootsuite را نصب کنید. پس از تنظیم برنامه تلفن همراه، نوتیفیکیشنی دریافت می‌کنید که به شما می‌گوید زمان انتشار یک پست برنامه ریزی شده فرا رسیده است. سپس باید اینستاگرام را در تلفن همراه خود باز کرده و پستی را که آماده است، منتشر کنید.

مانند Later این برنامه پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام تعداد پست‌های برنامه ریزی شده را با یک حساب رایگان، محدود می‌کند. طبق به روزرسانی جدید، کاربران رایگان فقط می‌توانند 30 پست را همزمان در همه پروفایل‌های شبکه های اجتماعی، برنامه ریزی و ارسال کنند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که یک حساب کاربری رایگان Hootsuite فقط یک لیست از پیام‌های برنامه ریزی شده را به شما نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید تغییراتی در شبکه لیست‏های روزانه، هفتگی یا ماهانه ایجاد کنید، باید به یک حساب حرفه ای (29 دلار در ماه) ارتقا دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.