پیکسل 6 پرو با طراحی منحصر به فرد در ماه اکتبر رونمایی می شود

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، گوشی های جدید گوگل با نام های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در ماه اکتبر سال میلادی جاری ( مهر و آبان 1400) رونمایی می شوند. براساس تصاویر منتشر شده نسخه پرو این محصول با طراحی منحصر به فرد و لبه های خمیده به همراه دوربین سه گانه روانه بازار فروش می شود. همراه چیکاو باشید.

به نقل از Gizmochina، گوشی میان رده پیکسل 5a گوگل در ماه آگوست سال جاری میلادی ( مرداد و شهریور 1400) و گوشی های سری پیکسل 6 نیز در اکتبر 2021 عرضه می شوند.

براساس تصویری که به تازگی از پیکسل 6 پرو منتشر شده است، این محصول با صفحه‌نمایشی با لبه‌های خمیده، حاشیه‌های باریک و حفره‌ای در لبه بالایی برای دوربین سلفی ارائه می شود.

پنل پشتی دو رنگ این محصول میزبان دوربین افقی سه گانه و فلاش LED می باشد. دوربین این دستگاه از لنز بزرگ‌نمایی پریسکوپ بهره مند می باشد.

براساس شایعات مختلف، به نظر می رسد که پیکسل ۶ پرو با صفحه‌نمایش 6.71 اینچی P-OLED به همراه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی اولتراواید در دسترس قرار قرار بگیرد. این گوشی هوشمند  احتمالا 12 گیگابایت رم و حافظه سه نسخه فضای ذخیره‌سازی 128 و 256 و 512 گیگابایت داشته باشد  و با تراشه‌ی سفارشی ساخت گوگل عرضه شود.

با توجه به شباهت بسیار زیاد تصویر زنده منتشر شده از گوگل پیکسل 6 پرو با پیکسل 6 پرو، و تایید نشدن تصویر شک و تردید هایی درباره صحت آن وجود دارد.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.