نمایشگرهای اولد خمیده در سه ماهه دوم سال 2021 میلادی با کاهش عرضه 35 درصدی همراه خواهند بود

براساس گزارش منتشر شده توسط شرکت تحقیقاتی Omdia، علیرغم افزایش تقاضا برای صفحه نمایش های اولد انعطاف پذیر، عرضه این محصول از سه ماه دوم سال میلادی جاری حدود 35 درصد کاهش می یابد. همراه چیکاو باشید.

مجموعه Gizmochina، دلیل این مسئله را کاهش میزان عرضه آیفون‌ های اپل می داند. تولید صفحه نمایش های OLED منعطف از سال پیش تاکنون 45 درصد رشد داشته است. همچنین در ادامه گزارش آمده است که، عرضه محموله‌های OLED به بازار در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، در حدود 53 میلیون واحد برآورد می شود. 

در ادامه گزارش عنوان شده است که، سامسونگ Display با توان تولید 39.1 واحد نمایشگر منعطف اولد، با افت 42.8 درصدی نسبت به سه ماهه قبل و رشد 61.6 درصدی نسبت به سال میلادی گذشته همراه می باشد. همچنین LG Display نیز با تولید 10.6 میلیون واحد از نمایشگر انعطاف پذیر یاد شده با افت 41.1 درصدی نسبت به سه ماهه قبل و رشد 55.9 درصدی نسبت به سال میلادی گذشته همراه خواهد بود. 

پیش از این کمپانی کره ای سامسونگ از جمله محدود شرکت هایی بود که در طراحی و تولید محصولات خود از صفحه نمایش خمیده استفاده می کرد، اما روند استفاده از این پنل روز به روز در حال افزایش است. در همین راستا پیش‌بینی می‌شود که صفحه نمایش منعطف تولید شده توسط BOE ،CSOT ،Visionox و Tianma به ترتیب 7.9 میلیون، 3.1 میلیون، 2.1 میلیون و 1.4 میلیون واحد در فصل دوم سال 2021 باشد.

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.