دوام باتری نوبیا ردمجیک 6R مشخص شد

گرچه نوبیا برند پر فروشی نیست اما محصولات جذابی را روانه بازار می کند. از جمله سری RedMagic که گوشی های گیمینگ این برند می باشند. در همین راستا دوام باتری گوشی نوبیا ردمجیک 6R مشخص شد. براساس بررسی های انجام شده عمر باتری این گوشی گیمینگ عملکرد نه چندان خوبی داشته است. همراه چیکاو باشید. 

از بارزترین ویژگی های این دستگاه می توان به تراشه اسنپدراگون 888، باتری 4200 میلی آمپر ساعتی، مجهز شدن نسخه چینی به شارژر 55 واتی و نسخه جهانی به شارژر 30 واتی اشاره کرد. 

نتایج تست بازدهی این گوشی که توسط مجموعه GsmArena انجام شده، موفق به ثبت رقم 72 ساعت دوام شده است. بنابراین میزان عمر باتری گوشی گیمینگ نوبیا در بازه متوسط قرار می گیرد. 

عمر باتری در تست تماس 3G،به میزان 31:30 ساعت، در تست وبگردی و با رفرش ریت 90 هرتز 10:30 ساعت، در تست پخش ویدئو با رفرش ریت 60 هرتز 13 ساعت بوده است. 

همانطور که میدانید در جعبه نسخه جهانی RedMagic 6R شارژر 30 واتی و در جعبه نسخه مربوط به چین شارژر 55 واتی قرار دارد. این شارژر 62 درصد از ظرفیت باتری را در 30 دقیقه برای پر شدن کامل ظرفیت باتری 58 دقیقه به طول می انجامد. در مل عملکرد باتری این گوشی در سطح مناسبی قرار دارد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.