شارژر سریع هواوی با پشتیبانی از فناوری 135 واتی به زود ارائه می شود

آداپتور شارژر سریع 135 واتی هواوی که برای لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد، به زودی راهی بازار فروش می شود. همراه چیکاو باشید.

به تازگی، یک وبلاگ نویس در حساب Weibo خود خبر از ارائه شارژر پر قدرت کمپانی چینی هواوی با پشتیبانی از فناوری 135 واتی از نوع رابط  اصلی USB-C را می دهد. این شارژر قدرتمند با لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند این شرکت چینی سازگار می باشد. 

نوشته های موجود روی این شارژر خبر از مدل HW-200A00P00، تا 20 ولت/6.75 آمپر و سازگاری با چندین پروتکل مانند PD ،DCP ،QC2.0 ،QC4 ،FCP ،SCP را می دهد. 

در بخش طراحی، این آداپتور دارای ساختار چند قسمتی بوده و با رنگ سفید ارائه می شود. لازم به ذکر است که شارژر 135 واتی هواوی که پیش از این با لپ تاپ Matebook 16 معرفی شد، هم اکنون با شکل ظاهری جدید تری در دسترس کاربران قرار می گیرد. 

گوشی های هوشمند موجود در بازار این کمپانی با حداکثر وات 66،می توانند تا از نیمی از توان این شارژر بهره ببرند. به همین دلیل گفته می شود که، آداپتور شارژ سریع جدید هواوی نه تنها برای لپ تاپ ها بلکه برای تلفن های هوشمند نیز ایده آل کی باشد. 

این شارژر قدرتمند هواوی توانسته است که گواهینامه FCC را کسب کند، بنابراین ممکن است که به زودی شاهد معرفی آن باشیم. در همین راستا انتظار می رود که گوشی های هواوی P50 نیز با شارژر 135 واتی ارائه شوند.

 

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.