آپدیت اندروید 11 برای گوشی نوکیا 2.4 ارائه شد

نوکیا اخیرا آپدیت Android 11 را برای بسیاری از دستگاه های خود ارائه کرده است و به همین جهت توانسته تا رضایت کاربران را جلب کند. همراه چیکاو باشید.

نوکیا 2.4 که یکی از گوشی های پایین رده این کمپانی می باشد نیز بالاخره اندروید 11 دریافت می کند. این گوشی حدود 7 ماه پیش با تراشه Helio P22 و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی راهی بازار فروش شد. این گوشی جدید ترین محصول نوکیا است که آپدیت اندروید 11 را دریافت کرده است. حساب رسمی توییتر نوکیا نیز، خبر از انتشار اندروید 11 برای گوشی 2.4 این کمپانی داد.

گرچه جزئیات مربوط به این به روزرسانی مانند حجم و نسخه فریمور آن اعلام نشده است اما گزارش شده که کاربران به صورت گسترده در حال دریافت آن می باشند. اما توصیه می شود که با توجه به مشکلاتی که در اندروید 11 نوکیا دیده شده است، هم اکنون آن را دریافت نکنید. اندکی صبر کنید و در صورتی که مشکلی از طرف کاربران گزارش نشد اقدام به دریافت و نصب آن کنید.

آپدیت اندروید 11 برای گوشی های نوکیا به همراه پچ امنیتی آوریل یکی پس از دیگری ارائه می شود. اما باز هم توصیه می شود که بهتر از کمی صبر کنید و درصورت اطمینان از نبود مشکل، این بسته را نصب کنید چون در صورت بروز مشکل باید با گوشی خود خداحافظی کنید!

شما می توانید در تصویر زیر زمان بندی و نقشه راه ارائه اندروید 11 برای گوشی های نوکیا را مشاهده کنید تا متوجه شوید این آپدیت چه زمانی برای دستگاه شما ارائه خواهد شد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.