میزان رم و حافظه داخلی سه پرچمدار جدید شیائومی مشخص شد

گفته می شود که اخیرا میزان رم و فضای ذخیره سازی داخلی که شیائومی برای سه گوشی پرچمدار خود با نام های می ۱۱ ایکس، می ۱۱ ایکس پرو و می ۱۱ اولترا  در نظر گرفته است، مشخص شد. این دستگاه ها با رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت عرضه می شوند. همراه چیکاو باشید.

کمپانی چینی شیائومی قصد دارد که در تاریخ 3 اردیبهشت ماه سه پرچمدار جدید خود را رونمایی کند. تاکنون گمانه زنی های زیادی درباره این سه دستگاه وجود داشت. به عنوان مثال، برخی از شایعات حاکی از آن است که ری‌برند‌شده‌ی گوشی‌های ردمی کی ۴۰ و ردمی کی ۴۰ پلاس دو گوشی می ۱۱ ایکس و می ۱۱ ایکس پرو می باشند. امروز شاهد انتشار اطلاعات جدیدی درباره رم و حافظه داخلی این محصولات بودیم. 

در همین راستا گوشی می ۱۱ اولترا به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز می شود. همچنین به گزارش GsmArena، دو گوشی می ۱۱ ایکس و می ۱۱ ایکس پرو نیز با همین رم و فضای ذخیره سازی ارائه می شوند. 

همچنین براساس برخی از شایعات، احتمالا گوشی های می ۱۱ ایکس و می ۱۱ ایکس پرو مدل ری‌برند‌شده‌ی گوشی‌های ردمی کی ۴۰ و ردمی کی ۴۰ پرو پلاس باشند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که گوشی ردمی کی ۴۰ در برخی کشورها با نام پوکو اف ۳ و گوشی کی ۴۰ پرو پلاس نیز با نام Mi 11i شناخته می شود.

براساس برخی گمانه زنی های دیگر درباره این محصولات، احتمال می رود که گوشی های می ۱۱ ایکس و می ۱۱ ایکس پرو در دو نسخه مختلف روانه بازار شوند. احتمالا یکی از مدل ها با رم 8 گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی 128 یا 256 گیگابایت ارائه شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.