گوشی می 11 پرو با دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

در رویدادی که برگزار شد، مديرعامل شیائومی از اولین محصول این برند یعنی گوشی می 11 پرو را با پردازنده اسنپدراگون 888 و بزرگترین سنسور دوربین موبایل معرفی کرد. همراه چیکاو باشید.

در ساخت این گوشی از صفحه نمایش OLED خمیده 6.8 اینچی، رزولوشن 2K (1440p) با رفرش ریت تطبیقی ​​120 هرتز است و تاچ سمپل ریت ۴۸۰ استفاده شده که حداکثر میزان روشنایی صفحه نمایش 1550 نیت را ارائه می دهد. لایه ی Corning Gorilla Glass Victus استفاده شده در این محصول، گواهی ضدآب و گرد و غبار IP68 را به ارمغان آورده است. گوشی می 11 پرو می تواند به مدت ۳۰ دقیقه و در عمق ۱.۵ متری، در برابر نفوذ مایعات مقاومت نشان دهد. همچنین این دستگاه موفق به کسب امتیاز +A از دیسپلی میت شده است. وزن این دستگاه ۲۰۸ گرم و ضخامت آن ۸.۵۳ میلی متر اعلام شده است.

در ساخت دوربین‌ گوشی شیائومی می 11 پرو سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN2 سامسونگ با اندازه سنسور 1/1.12 اینچ استفاده شده است. این دوربین 50 مگاپیکسلی به حسگرهای ۱.۴ میکرونی مجهز شده است که در حالت سوپر پیکسل با ترکیب هر ۴ پیکسل به اندازه ۲.۸ میکرونی ارائه می شود. سنسور اولترا واید 48 مگاپیکسلی و لنز بزرگنمایی تله فوتو 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم 120 برابر در محفظه دوربین سه گانه قرار گرفته اند. این گوشی امکان ثبت فیلم 8k را ارائه می دهد. برای فیلمبرداری در حالت سوپر اسلوموشن نرخ فیلمبرداری ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه در دسترس قرار می گیرد.

پردازنده اسنپدراگون 888 با هسته Cortex-X1 در این دستگاه گنجانده شده است. باتری استفاده شده در گوشی می 11 پرو، 5000 میلی آمپر ساعتی با تکنولوژی سیلیکون اکسیژن ، با شارژ سریع سیمی 67 وات، شارژ سریع بی سیم 67 وات و بی سیم معکوس 10 وات می باشد. گوشی Xiaomi Mi 11 Pro با حداکثر رم 12 گیگابایت اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

گفته شده است که در جعبه برخی از این محصولات شارژر قرار نمی گیرد انا درصورت درخواست کاربر، به صورت رایگان همراه با گوشی برای او ارسال می شود.

گوشی می 11 پرو شیائومی در سه نسخه روانه بازار فروش می شود. مدل اول با 8 گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۶۰ دلار و مدل دوم با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۱۰ دلار و نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۷۰ دلار ارائه می شود. نظر شما درباره گوشی شیائومی می 11 پرو چیست؟

در این رویداد علاوه بر گوشی می 11 پرو، گوشی های می 11 لایت و می 11 اولترا نیز معرفی شدند. 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.