گوشی های ارزان قیمت نوکیا G10 و نوکیا G20 معرفی شدند

سرانجام گوشی های جدید نوکیا در سری های G و X و C معرفی شدند. این گوشی ها رده های قیمتی مختلف، با وعده های مختلف به روزرسانی نرم افزاری ارائه می شوند. همراه چیکاو باشید.

در این مقاله قصد داریم به ویژگی های گوشی های ارزان قیمت نوکیا سری G با نام های G10 و G20 بپردازیم.

گوشی های Nokia از خانواده G با صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ LCD با نسبت ابعاد 20:9 ارائه شدند. این دو محصول از فناوری 5G پشتیبانی نمی کنند اما نوکیا اعلام کرده است که باتری آنها تا 3 روز دوام داشته و همچنین سه سال بروزرسانی امنیتی ماهانه و دوسال سیستم عامل Android را خواهیم داشت. از دیگر شباهت های این دو محصول نوکیا می توان به باتری 5050 میلی آمپری، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ، 4G LTE ، جک صوتی 3.5 میلی متری ، اسکنر اثر انگشت جانبی، دکمه دستیار گوگل (اختصاصی) و سیستم عامل اندروید 11 اشاره کرد.

پردازنده به کار گرفته شده در نوکیا G10 از نوع مدیاتک Helio G25 می باشد در حالی که نوکیا G20 به پردازنده مدیاتک Helio G35 مجهز شده است.

همچنین gizmochina، درباره دوربین های نوکیا G10 این گونه خبر می دهد که، دوربین سه گانه موجود در پنل پشتی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین عمقی 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. اما در نوکیا G20 دوربین چهارگانه دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، 5 مگاپیکسلی فوق عریض ، 2 مگاپیکسل عمق و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل به چشم می‌خورد.

گوشی Nokia G10 در دو نسخه رم 3 و 4 گیگابایت و دو نسخه فضای ذخیره سازی 32 و 64 گیگابایت در رنگ های یاسی و سورمه ای با قیمت 139 یورو از هفته آینده روانه بازار فروش می شود.

همچنین گوشی Nokia G20 با رم 4 گیگابایت و دو نسخه فضای ذخیره سازی داخلی 64 و 128 گیگابایت،در دو رنگ سفید و سورمه ای با قیمت 159 یورو از ماه آینده در دسترس کاربران قرار می گیرد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.