کنفرانس توسعه دهندگان گوگل در تاریخ 28 اردیبهشت 1400 برگزار می شود

تصاویر رمز نگاری شده منتشر شده توسط گوگل خبر  برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان (I/O) در سال 2021 را در تاریخ 28 اردیبهشت 1400 به صورت رسمی تایید می کند. لازم به ذکر است که این رویداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

گوگل در یک توییت، تیزر و لینکی را به صورت رمزنگاری شده به اشتراک گذاشته است که این محتوای پنهان توسط سایت 9to5Google، رمز گشایی شد. بر این اساس این پیام ها در مورد اعلامیه I/O، 2021 گوگل بوده است.

در زمان رمز گشایی صریحا دیده می شود که اعلام شده است که کنفرانس توسعه دهندگان گوگل برگزار خواهد شد. البته این کنفرانس آنلاین بوده و مکان آن آمفی تئاتر Shoreline گزارش شده است. مشاهده رویداد توسعه دهندگان گوگل برای همگان رایگان خواهد بود.

در هنگام رمز گشایی این پیام ها، تاریخ رویداد نیز مشخص شده است. بنابراین رویداد توسعه دهندگان گوگل در تاریخ 28 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. انتظار می‌رود که در این رویداد در زمینه موضوعاتی مانند Chrome ،Google Assistant و نسخه بتای Android 12  صحبت شود.

در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل در سال 2019، گوشی های میان رده سری پیکسل، یعنی پیکسل 3a و 3a XL معرفی شدند. معرفی گوشی پیکسل 4a نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به اکتبر سال بعد موکول شد. گزارشات مختلف خبر از معرفی گوشی پیکسل 5a در تاریخ 21 خرداد ماه سال جاری را می دهند. در صورت صحت داشتن این شایعات، مجددا شاهد معرفی گوشی دیگری از سری پیکسل در کنفرانس توسعه دهندگان خواهیم بود. همچنین گفته می شود که هدفون های بلوتوثی “Pixel Buds A” نیز قرار است در همین کنفرانس معرفی شوند. در این زمینه می بایست منتظر تایید رسمی از طرف گوگل باشیم.

به هر حال انتظار می رود که گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود، بروزرسانی های مهمی را درباره سیستم عامل های خود ارائه کند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.