اندروید 11 برای گوشی های نوکیا 2.3 و 8.1 ارائه می شود

نوکیا نیز مانند سایر برند های اندروید در تلاش است تا دستگاه های خود را به اندروید 11 مجهز کند. در همین راستا هم اکنون اندروید 11 به صورت رسمی برای دو گوشی نوکیا 2.3 و 8.1 ارائه شده است. این دو گوشی میان رده حدود دو سال پیش عرضه شدند و به زودی اندروید 11 دریافت خواهند کرد. همراه چیکاو باشید.

حجم آپدیت اندروید این دو دستگاه، هر کدام معادل یک گیگابایت می باشد که رابط کاربری و عملکرد بهتری را برای این محصولات به ارمغان می آورد. قابلیت هایی که Android 11 به این گوشی ها اضافه می کند شامل بخش مکالمه اختصاصی در قسمت اعلان ها، ابزارک پخش کننده رسانه در پنل تنظیمات سریع، حباب های چت، مجوزهای یک بار تنظیم، تنظیم مجدد خودکار مجوزها و کنترل آسان تر دستگاه های هوشمند می باشد.

به علاوه در بخش تنظیمات نیز تغییرات چشمگیری در طراحی آیکون ها به چشم می خورد همچنین زمینه تم تیره واقعاً سیاه است. به لطفا اندروید 11 دو گوشی نوکیا 2.3 و 8.1 به وصله امنیتی ماه جاری میلادی ( ماه آوریل)، مجهز شده است.

همچنین به گزارش phonearena، ویژگی های دیگری که اندروید 11 در این دو محصول به همراه دارد شامل بهبود صفحه قفل پویا، ویجت های صفحه قفل بیشتر و گزینه های AoD ، پس زمینه های ویدئویی برای تماس ها، بهبود وضعیت دیجیتال و کنترل والدین، ​​حرکت دو ضربه ای برای خاموش کردن صفحه نمایش، بهبود عملکرد فوکوس خودکار دوربین می باشد.

در ابتدا به روزرسانی در اختیار 10 درصد از کاربران در بازار های هند، بنگلادش، هنگ کنگ، مالزی، ویتنام، سنگاپور، ماکائو، نپال و فیلیپین قرار می گیرد. پس از یک هفته و در مرحله دوم شاهد ارائه گسترده تر آن خواهیم بود.

برای دریافت دستی آپدیت اندروید 11 برای گوشی های نوکیا 2.3 و 8.1 می توانید از بخش تنظیمات، گزینه به روزرسانی نرم افزاری و انتخاب دانلود، آپدیت اندروید 11 را نصب کنید.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.