تعمیر جاروبرقی در منزل آیا امکان پذیر هست؟

تعمیر جاروبرقی در منزل با توجه به خرابی سطحی جاروبرقی در منزل، امکان پذیر است که تمام حالاتی که می توان تعمیرجاروبرقی در منزل انجام داد یا به نمایندگی تعمیرجاروبرقی واگذار شود را در ادامه به آن می پردازیم. خدماتی مثل تعمیرات انواع برندهای جاروبرقی در منزل ( تعمیر برد، تعمیر موتور، عیب یابی و…) از طرف نمایندگی تعمیر جاروبرقی باید در منزل صورت بگیرد و موارد سطحی می‌تواند از طرف خود شما در منزل تعمیر شود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

جاروبرقی یکی از مهم ترین وسایل نظافت در منزل به حساب می آید و در صورت خرابی آن باید سریعا برای تعمیر جاروبرقی اقدام نمایید که در این مقاله میخواهیم نکات مهمی که در زمان مواجه با خرابی و تعمیر جاروبرقی، می توانید خودتان انجام دهید یا باید توسط نیروی نمایندگی تعمیر جاروبرقی انجام شود را باهم بررسی می کنیم با ما همراه شوید.

قبل از تعمیر جاروبرقی در منزل این نکات را باید بخاطر داشته باشید که برای انجام تعمیر جاروبرقی در منزل، در صورت داشتن تخصص فنی و دست به آچار بودن و داشتن تجهیزات مناسب، شروع به تعمیر جاروبرقی نمایید در غیر این صورت به نمایندگی تعمیر جاروبرقی واگذار نمایید و حتما قبل از تعمیر جاروبرقی، سیم آن را از برق بکشید.

یک جاروبرقی می تواند با مشکلات و ایرادات زیادی روبرو شود که بسیاری از این ایرادات را خود شما هم می توانید بدون کمک از سرویس کاران جاروبرقی انجام دهید مهمترین مشکلاتی که معمولا خود شما هم می توانید آنها را برطرف نمایید عبارتند از: پرز و مو گرفتن برس جاروبرقی، قطع شدن برق، کیپ شدن لوله خرطومی جاروبرقی در اثر گیر کردن وسایل درشت در آن، عدم قرارگیری صحیح پاکت جاروبرقی در محل آن و…

خدماتی مثل تعمیر موتور جاروبرقی یا تعمیر برد جاروبرقی از طرف متخصصین در منزل تعمیر خواهند شد. جاروبرقی امکان تعمیر در محل از طرف نمایندگی تعمیر جاروبرق را دارد.

خدمات تعمیر جاروبرقی در منزل:

  • تعمیر موتور جاروبرقی
  • تعمیر برد جاروبرقی
  • عیب یابی جاروبرقی
  • تعمیر و حل مشکل خاموش یا روشن نشدن جاروبرقی
  • برطرف کردن مشکل بوی بد یا بوی سوختگی جاروبرقی

تمامی خدمات تعمیرات جاروبرقی در محل برای برندهای زیر امکان‌پذیر است:

آاگ، ال جی، الکترولوکس، بوش، دوو، سامسونگ، ناسیونال

قیمت تعمیر موتور جاروبرقی در منزل در سال 1400

تعمیر یا تعویض قیمت به تومان
تعویض موتور جاروبرقی 750 وات 155.000 تا 195.000
تعویض موتور جاروبرقی 1000 وات 145.000 تا 240.000
تعویض موتور جاروبرقی 1100 وات 145.000 تا 245.000
تعویض موتور جاروبرقی 1200 وات لبه دار و غیر لبه 155.000 تا 245.000
تعویض موتور جاروبرقی 1400 وات لبه دار و غیر لبه 165.000 تا 255.000
تعویض موتور جاروبرقی 1600 وات لبه دار و غیر لبه 185.000 تا 330.000
تعویض موتور جاروبرقی 1800 وات لبه دار و غیر لبه 185.000 تا 350.000
تعویض موتور جاروبرقی 2000 وات لبه دار و غیر لبه 195.000 تا 370.000
تعمیر موتور جاروبرقی 2200وات لبه دار و غیر لبه 210.000 تا 390.000
تعمیر موتور جاروبرقی 2500 وات لبه دار و غیر لبه 210.000 تا 410.000

برای مشاهده قیمت روز تعمیر موتور جاروبرقی کلیک کنید

دلایل و خرابی برد جاروبرقی

نوع خرابی مشکل
عدم تنظیم سرعت: پتانسیومتر
کاهش مکش: پتانسیومتر
ایجاد جرقه در هنگام فشردن کلیدها: خازن‌های سه‌گانه پارازیت گیر
بالا بودن ولتاژ ورودی: مقاومت‌های روی برد
روشن نشدن موتور: خازن، ترایاک یا پتانسیومتر
داغ شدن موتور: ترایاک

برای مشاهده متخصصی تعمیر برد جاروبرقی کلیک کنید

در هنگام تعمیرات جاروبرقی در منزل نکات زیر را بخاطر بسپارید

  • قبل از تعمیر جاروبرقی حتما یه نگاهی به کیسه جاروبرقی و لوله خرطومی آن بیاندازید، اگر بعد از بررسی جاروبرقی متوجه شدید ایراد باید به وسیله تعمیر موتور جاروبرقی و تعمیر برد جاروبرقی برطرف شود لطفا از دستکاری موتور و برد جاروبرقی و اجزای آن پرهیز نمایید و با نمایندگی تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید.
  • در مواقعی که متوجه شدید که لوله خرطومی جاروبرقی شیئی در آن گیر کرده می توانید از یک میله چوبی یا فلزی دراز و با تکان دادن لوله خرطومی شی را از داخل آن خارج نمایید.
  • زمانی که در حال استفاده از جاروبرقی هستید و جاروبرقی یهو خاموش می شود اولین کاری که باید انجام دهید به سیم برق جاروبرقی نگاه کنید که از پریز برق، کنده نشده باشد و در قدم بعدی کنتور برق را چک نمایید که برق منزل قطع نشده باشد.
  • در صورت بروز مشکل در تعمیر جاروبرقی حتما با نمایندگی تعمیر جاروبرقی در ارتباط باشید و از نیروی تکنسین جاروبرقی برای تعمیر جاروبرقی کمک بگیرید.

برای عیب یابی و رفع عیوب جاروبرقی در منزل چه کار باید کرد؟

همواره در حین خرید جاروبرقی باید به برند و قدرت جاروبرقی و عملکرد آن دقت نمایید چرا در زمان عیب یابی و رفع عیوب جاروبرقی در منزل باید به آن توجه کرد که مطابق با عملکرد دستگاه و برند و قدرت آن، نحوه عیب یابی متفاوت خواهد بود که به مهمترین عیوب و روش های رفع آن میپردازیم.

1.جاروبرقی ناگهان در زمان جارو کردن خاموش شود، در این صورت یکبار دکمه خاموش روشن شدن را فشار دهید اگر روشن نشد کنتور برق چک شود و اگر برق وصل بود و دستگاه روشن نشد نیاز به تعمیر موتور جاروبرقی یا تعمیر برد جاروبرقی خواهید داشت که باید توسط نیروی تکنسین مورد بررسی قرار گیرد تا تعمیر جاروبرقی اصولی انجام شود.

2. گیر کردن برس جاروبرقی و نچرخیدن آن، به دلیل پرز گرفتن برس جاروبرقی است که میتوانید به وسیله چاقو و یا قیچی پرزها را خارج نمایید تا دوباره برس جاروبرقی شروع به چرخیدن نماید و تعمیر جاروبرقی به راحتی انجام شود.

3.صدای نا به هنجار و بسیار زیاد جاروبرقی عوامل مختلفی مانند: گیر کردن شی داخل ورودی پاکت جاروبرقی، خراب شدن بلبرینگ یا پروانه جاروبرقی میتواند داشته باشد که در این صورت برای تعمیر جاروبرقی، حتما با نمایندگی تعمیر جاروبرقی تماس گرفته شود.

4.داغ کردن بیش از حد جاروبرقی، به دلیل روشن ماندن موتور جاروبرقی می باشد که در صورت خیس بودن آشغال ها، باعث می شود موتور جاروبرقی زمان بیشتری روشن بماند و تا حد نیم سوز شدن و سوختن موتور جاروبرقی پیش برود، که برای رفع این عیب بیشتر از 5دقیقه موتور جاروبرقی را یکسره روشن نگذارید و هر 5دقیقه یکبار آن را یکی دو دقیقه خاموش نمایید.

5.پایین بودن یا نداشتن مکش توسط جاروبرقی، که این عیب به دلیل پاره شدن یا پر بودن کیسه جاروبرقی است، برای برطرف کردن این عیب باید کیسه جاروبرقی را خالی یا در صورت پاره شدن باید کیسه را تعویض نمایید این کار یکی از ساده ترین کارها برای تعمیر جاروبرقی در منزل به حساب می آید.

6.دود کردن و بوی سوختگی در هنگام استفاده از جاروبرقی، ناشی از عدم کارکرد صحیح بلبرینگ های جاروبرقی می باشد که برای تعمیر جاروبرقی در هنگام مواجه شدن با این مشکل با نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تهران و شهرستان ها تماس بگیرید.

قیمت تعمیر جارو برقی با توجه به مسائلی که توضیح دادیم متفاوت می باشد همچنین برای تعمیر موتورجاروبرقی و تعمیر برد جاروبرقی با توجه به متفاوت بودن برند و قدرت دستگاه باید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تماس باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.