نمایشگر آیفون 13 از سنسور تاچ آی دی بهره خواهد برد

هم اکنون، درباره استفاده از سنسور تاچ آیدی در صفحه نمایش تمام مدل های  آیفون 13 اخبار و گزارشات زیادی در حال انتشار می باشد. به نقل از گزارشات منتشر شده، اپل در حال آزمایش بر روی سنسور بیومتریک جدید است تا بتواند از این قابلیت در سری جدید گوشی های خود بهره ببرد. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارش جدیدی که امروز منتشر شد به احتمال زیاد هر چهار مدل گوشی جدید آیفون که در سال 2021 عرضه می شوند، مجهز به سنسور بیومتریک در کنار Face ID می باشند. اما بر اساس پيش بينی های انجام شده به نظر می رسد که تنها در آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس شاهد استفاده از حسگر تشخیص نور و تابش که LiDAR نام دارد، باشیم.

نمایشگر آیفون 13 به سنسور تاچ آیدی مجهز می شود

بر اساس گزارشات منتشر شده در wccftech، ناچ استفاده شده در بالای صفحه نمایش تمام مدل های آیفون 13 کوچکتر از قبل خواهد بود. کوچک شدن ابعاد ناچ استفاده شده در این مدل به کمک یک ماژول دوربین جمع و جور تر ممکن می شود.

بر اساس یادداشت تحقیقاتی که در MacRumors توسط اندرو گاردینر، تحلیلگر بارکلیز و سه نفر از همکارانش، نوشته شده است،صحبت هایی درباره برخی ویژگی های مدل جدید آیفون ( آیفون 13) و به روزرسانی دوربین آن شده است. به نقل لز این یادداشت تحقیقاتی گوشی های جدید کمپانی اپل دارای یک خراش و ناچ کوچک در صفحه نمایش خود همراه با یک شاسی ضخیم تر می باشند. وجود شکاف کوچکتر به کمک وجود یک نوع کاملا یکپارچه از سیستم دوربین سلفی ممکن می شود.

با این وجود به نظر می رسد که گوشی های آیفون 13 و آیفون 13 مینی به حسگر LiDAR مجهز نشوند.

با فرض صحت گزارش منتشر شده در زمینه حسگر  LiDAR، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس با انجام برخی تغییرات، همان مسیر قبلی خود گام بر می‌دارند. برای مثال، به نقل از گزارشات منتشر شده در باره گوشی آیفون 13، هر دو مدل آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس، با پشتیبانی از سنسور های دوربین بزرگ تر و صفحه نمایش 120Hz LTPO OLED روانه بازار فروش می شوند. همچنین در چهار مدل آیفون 13 از تثبیت کننده تصویر نوری Sensor-Shift استفاده خواهد شد.

منبع wccftech
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.