اپلیکیشن اخبار جدید؛ موتور جست و جوی خبری

با توسعه تکنولوژی در دو دهه قبل تا به اکنون شاهد یک تحول عظیم در دنیای ارتباطات بودیم. ابزار های ارتباطی که تحول عظیمی را رقم زدند ابتدا از تلویزیون شروع شدند و در حال حاضر گوشی موبایل و بستر اینترنت به یکی از سریع ترین و مهمترین ابزار های ما برای برقراری ارتباط با دنیای پیرامونمان تبدیل شده است. در دنیای که همه چیز سریع اتفاق می افتد، اخبار نقش موثری در زندگی روزمره ما دارد. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی اپلیکیشن اخبار جدید بپردازیم. همراه چیکاو باشید.

با توسعه تکنولوژی و همچنین اینترنت، حال به سرعت از رویداد های کشور های مختلف در کسری از ثانیه مطلع می شویم. شاید در گذشته نسبت به رویداد ها و اتفاق های اطرافمان بی توجه بوده ایم اما اکنون همه ما به این درک رسیده ایم که اتفاقاتی که در یک کشور به وقوع می پیوندد، می تواند در زندگی روزمره ما نیز تاثیر گذار باشد. به همین دلیل اطلاع از جدید ترین اخبار بسیار حائز اهمیت است. در این راستا اپلیکیشن اخبار جدید می تواند به یاری شما بشتابد و جدید ترین اخبار را برای تان جمع آوری کرده و به شما نمایش دهد.

اپلیکیشن اخبار جدید موتور جست و جوی خبری است که با جمع آوری اخبار در دسته بندی های متنوع اقتصادی، سیاسی، ورزشی، فناوری و… شما را از مراجعه به وبسایت های مختلف خبری بی نیاز می سازد. اخبار جدید از منابع معتبر خبری برای گردآوری اخبار خود استفاده می کند که نشان از اعتبار آن است.

موتور جست و جوگر اخبار جدید

برنامه اخبار جدید در واقع اپلیکیشنی بر پایه وب سایت است که مطالب نمایش داده شده در اپلیکیشن از وب سایت تغذیه می شود. این نوع اپلیکیشن ها می توانند در نوع خود مزایا و معایبی را داشته باشند. از جمله مزایای این اپلیکیشن ها، آپدیت سریع با بروز رسانی اپلیکیشن است و همچنین سرعت اپدیت مطالب بسیار بالاست. از دیگر مزایای اپلیکیشن های بر پایه وبسایت، حجم بسیار کم آن هاست. از معایب این نوع اپلیکیشن ها نیز می توان به غیر قابل استفاده بودن آن به صورت آفلاین است و در صورت به وجود آمدن مشکل از سمت وبسایت، اپلیکیشن نیز مختل می شود.

رابط کاربری

اپلیکیشن اخبار جدید از رابط کاربری ساده بهره می برد که با رنگ قرمز و مشکی طراحی شده است. بخش های مختلف اپلیکیشن بسیار ساده طراحی شده تا کاربران در استفاده از برنامه به مشکلی برخورد نکنند. برنامه از دو بخش اصلی نوار بالایی و بخش میانی و اصلی محتوایی تشکیل شده است. در نوار بالایی منو کشویی، نام اپلیکیشن و آیکن جستجو دیده می شود. در بخش میانی نیز، مهمترین و داغ ترین اخبار در بالا به صورت دکمه های مستطیلی قرمز رنگ تعبیه شده، و در پایین آن دسته بندی های اخبار نمایش داده می شود. در پایین دسته بندی ها نیز، جدیدترین اخبار نمایش داده می شود. شما از منوی کشویی نیز می توانید به دسته بندی ها و داغ ترین اخبار دسترسی داشته باشید. 

در طراحی ظاهری تقریبا اقدامی موثر صورت نگرفته است. سازنده می تواند با تغییر فونت و استفاده از رنگ های هم خانواده و مکمل، به همراه فونت گرافیکی در کنار انحنای زوایای دکمه های دسته بندی و مطالب داغ و همچنین ایجاد سایه بسیار کم برای آن ها، ظاهر اپلیکیشن را بهبود داده و حس تجربه کاربری را شیرین تر سازد. در طراحی دسته بندی ها نیز این امکان وجود دارد که با ایجاد دکمه های بزرگ و متنوع مربع و مستطیل با پس زمینه عکس آخرین مطالب، جلوه ای زیباتر به اپلیکیشن خود دهد.

روند کار با اپلیکیشن اخبار جدید ساده بوده و پیچیدگی خاصی ندارد. در بخش داخلی خبر نیز، مطالب به صورت ساده به نمایش درآمده است که می تواند نقطه قوت اپلیکیشن محسوب شود.

جمع بندی

اپلیکیشن اخبار جدید با گردآوری سریع و ارائه اخبار از منابع گوناگون، کار شما را آسان کرده و برای مطالعه اخبار نیازی به مراجعه به وب سایت های مختلف نخواهید داشت. اگر کاربر وب سایت خبری خاصی هستید، می توانید وبسایت مورد علاقه تان را در بخش منابع خبری اخبار جدید واقع در منوی کشویی مشاهده کنید و در صورتی که اخبار جدید وبسایت خبری را پوشش می دهد، از خواندن اخبار موردعلاقتان در برنامه اخبار جدید لذت ببرید. شما میتوانید آخرین نسخه اپلیکیشن اخبار جدید را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

اخبار جدید

قیمت: رایگان

سازنده: محمد جواد کوشکی

سیستم عامل: اندروید

نسخه: 1.0

حجم: 2 مگابایت

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.