اپلیکیشن قاب موفقیت، موفقیت در یک قدمی شما

رسانه چیکاو – همه ما به خوبی آگاهیم که برای رسیدن به موفقیت و قله هایی که در زندگی هدف گذاری می کنیم باید تلاش کرده و با سخت کوشی فراوان به اهداف خود برسیم. بی شک بدون تلاش هیچ چیزی محقق نخواهد شد. گام های شما به سوی موفقیت در آخر مطمئنا به ثمر خواهد نشست. اما در این راه باید از ابزار های مختلف برای هموار سازی مسیر موفقیت استفاده کرد تا سریع تر بتوان به مقصد خود نزدیک شد. در این مطلب ما قصد داریم به معرفی اپلیکیشن قابل موفقیت بپردازیم که با کمک آن مسیر را مصمم تر از قبل ادامه خواهید داد. همراه رسانه چیکاو باشید.

 

_

برند برای یک کمپانی مثل شهرت برای یک شخص است. شما شهرت را با تلاش برای انجام درست کارهای سخت بدست می‌آورید.

جف بزوس، مدیر عامل و موسس شرکت آمازون

 

اپلیکیشن قاب موفقیت مجموعه ابزار های مورد نیاز به همراه کتاب های متنی و صوتی را گرد هم آورده است که برای هدف گذاری شما و رسیدن به اهداف های کوچک و بزرگ شما می تواند بسیار مفید واقع گردد. اپلیکیشن شامل بخش های هدف نویسی، بیدار باش، یادآور و لیست کار ها به همراه بخش کتاب متنی و صوتی لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید که در ادامه به شرح هر کدام خواهیم پرداخت.

هدف نویس

در اپلیکیشن بخشی به عنوان هدف نویسی تعبیه شده است که امکانی را فراهم کرده تا اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را همراه با تاریخ رسیدن به هدفتان مشخص کنید. در زمانی که هدف های خود را یادداشت می کنید، امکان قرار دادن عکس هدف، تاریخ، زمان هدف، هشدار و توضیحات در مورد هدف نیز فراهم شده است. بعد افزودن اهداف خود میزان روز های مانده تا رسیدن به هدف را مشاهده می کنید.

بیدار باش

برای رسیدن به موفقیت باید خواب های برنامه ریزی شده داشته باشید. با کمک بخش بیدار باش ساعت خواب خود را تنظیم و هشدار را فعال کرده تا در راس ساعت مقرر بیدار شوید و روز جدید خود را آغاز کنید. این بخش امکانات کاملی را در اختیار شما قرار می دهد تا زنگ بیدار باش دقیق تری داشته باشید.

یادآور

بی شک برای کار های هفتگی، ماهانه و سالانه خود نیاز به یاد آور خواهید داشت. با کمک بخش یادآور، کارهای خود را با لمس آیکن به اضافه پاپ آپ به یاد آور اپلیکیشن قاب موفقیت اضافه کنید. در این بخش امکاناتی نظیر دسته بندی، تاریخ یادآور، تکرار یاد آور به صورت روزانه، هفتگی و…، نوع هشدار و ساعت فراهم شده تا یاد آور دقیق تری داشته باشید.

لیست کارها

با کمک بخش لیست کار، کار های خودتان را یادداشت کرده تا فراموش نکنید. متاسفانه به دلیل مشغله های فراوان روزانه همه ما، معمولا بخشی از کارهای روزانه، هفتگی و… خود را فراموش میکنیم. گوشی همراه همیشه در دسترس همه ما است پس با کمک بخش لیست کارهای اپلیکیشن قاب موفقیت، برنامه های خود را لیست کنید تا فراموش نشود.

کتاب متنی و صوتی لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید

در اپلیکیشن قاب کتاب لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید که مورد تایید احمد حلت می باشد، به صورت متنی و صوتی قرار داده شده است که بسیار ارزشمند است. در بخش متنی، کتاب به صورت فصل بندی شده قرار داده شده است. شما قادر خواهید بود فونت به همراه رنگ نوشته را تغییر دهید. اگر که به محتوا های صوتی علاقه بیشتری دارید، همین کتاب به صورت صوتی در اپلیکیشن قرار داده شده است.

اگر مایل باشید که نسخه چاپی را تهیه کنید از طریق اپلیکیشن امکان سفارش آنلاین فراهم شده است. دفتر لاک پشت برای انجام تمرین های آخر فصل کتاب توسط تیم قاب موفقیت تهیه شده که از طریق بخش دفتر لاک پشت اطلاعاتی کامل تری از آن بدست خواهید آورد. با مراجعه به اپلیکیشن و سایت قاب 24 – ghab20.ir – امکانی فراهم شده تا دفتر لاک پشت و کتاب لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید را تهیه به صورت آنلاین تهیه کنید و هزینه را درب منزل پرداخت کنید.

رابط کاربری

اپلیکیشن قاب موفقیت با رابط کاربری رنگی و بسیار جذاب طراحی شده که سرعت و عملکرد آن بسیار بالاست. طراح با استفاده از رنگ های متنوع  جلوه زیبایی به اپلیکیشن بخشیده است که تجربه کاربری را لذت بخش تر می کند. استفاده از افکت های حرکتی در بارگذاری بخش های متنوع اپلیکیشن جذابیت را دو برابر کرده است. صفحه اصلی از باکس های مربعی تشکیل شده که بخش های اصلی با استفاده از رنگ های متنوع از بخش های فرعی جدا سای شده اند. عکس بالای صفحه نیز توانسته ظاهر بهتری به اپلیکیشن ببخشد.

برای استفاده از اپلیکیشن نیاز است که حساب کاربری در آن بسازید و پکیج های اپلیکیشن که شامل کتاب قاب موفقیت و بخش های دیگر اپلیکیشن که در بالا ذکر شده است را خریداری کنید. در بخش منوی کشویی سایر گزینه ها نیز برای دسترسی راحت تر گنجانده شده است. در کل رابط کاربری و سرعت اپلیکیشن مناسب ارزیابی می شود اما در بخش متنی کتاب بهتر است کمی ظاهر را بهبود بخشیده و مدیریت فونت و رنگ در قالب دکمه ای در نوار بالایی گنجانده شود.

جمع بندی

اپلیکیشن قاب موفقیت شما در رسیدن به اهدافتان یاری می دهد. این اپلیکیشن با فراهم آوردن کتاب لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید و ابزار های متنوع برای برنامه ریزی مستمر و دقیق، راه رسیدن به اهداف و قله های موفقیت زندگیتان را هموار تر می سازد و به کمک  شما می شتابد. لیاقت شما به اندازه باورهایتان است. برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن قاب موفقیت به باکس دانلود زیر مراجعه کنید.

قاب موفقیت

قیمت: رایگان

سازنده: شرکت کامجو افزار

سیستم عامل: اندروید

حجم: 10 مگابایت

 – دریافت با لینک مستقیم

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.