درخواست خلاقانه خانه و مسکن با اپلیکیشن هومینگ

رسانه چیکاو – مسکن از جمله نیازهایی است که همه ما به آن آگاهیم و جز اولویت های مادی زندگی به شمار می آید. همین نیاز و تقاضای زیاد باعث شده تا اهمیت آن بسیار زیاد شود و متاسفانه هم اکنون شاهد قیمت های سرسام آور آن باشیم. اگر قصد خرید خانه و یا رهن و اجاره آن داشته باشیم، پیدا کردن خانه مناسب با نقدینگی مان کمی سخت است و برای پیدا کردن مسکن مورد نظر باید ساعت ها وقت خودمان را در مشاوران املاک سپری کنیم. ما در این مقاله قصد داریم اپلیکیشن متفاوتی را به شما معرفی کنیم که به راحتی شما را به مقصدتان نزدیک میکند و مطابق با نیاز های شما، مسکن به شما پیشنهاد می دهد. با نقد و بررسی اپلیکیشن هومینگ همراه ما باشید.

اپلیکیشن هومینگ برنامه ای است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی خانه، زمین و آپارتمان مورد نظر را پیدا کنید و یا به راحتی اقدام به فروش کنید. اپلیکیشن هومینگ با به کارگیری راهکاری مناسب، خانه ها با بهترین قیمت در محله های مناسب را به شما پیشنهاد می دهد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کاربران اپلیکیشن هومینگ شامل خریداران، فروشندگان و مشاورین املاک است که با ساز و کاری متفاوت و بسته به نیاز شما، مسکن ها را پیشنهاد می دهد. اگر به دنبال خرید مسکن هستید،  در سامانه درخواست و سپردن ملک بخش درخواست ملک، دکمه شناور درخواست ملک را لمس کنید و نوع معامله، کاربری، نوع ملک، منطقه مورد نظر، سقف بودجه و تعداد اتاق را وارد کنید و گزینه ثبت درخواست را لمس کنید. درخواست ارسالی شما به مشاورین املاک ارسال و مطابق با درخواست شما، خانه مناسب به شما پیشنهاد می شود. برای اطلاع رسانی نیاز است که کمی منتظر بمانید تا مشاورین املاک در خواست شما را بررسی کرده و به شما پاسخ دهند.

شاید به دنبال خانه ای با ویژگی های خاصی هستید، به عنوان مثال، پارکینگ، انباری، آسانسور و.. داشته باشد و یا شاید به شرایطی همچون مجرد بودن داشته باشید، به همین منظور در بخش توضیحات که در آخرین مرحله ثبت درخواست گنجانده شده است، می توانید شرایط خود را ذکر کنید تا درخواست شما دقیق تر بررسی گردد. تمامی موارد ذکر شده در بخش سامانه مشاورین و بخش سپردن ملک مشابه است و پیچیدگی خاصی ندارد.

رابط کاربری

اپلیکیشن هومینگ در واقع یک نسخه قدرت گرفته از وبسایت آن است که در قالب اپلیکیشن پیاده سازی شده است. رابط کاربری اپلیکیشن بسیار ساده و مناسب است و پیچیدگی خاصی در آن دیده نمی شود. با قطع بودن اینترنت، شاهد صفحه Webpage not available هستیم که می توانست با نشان دادن پیغام به اینترنت متصل نیستید، ظاهر بهتری داشته باشد. امیدواریم در نسخه های بعدی شاهد چنین پیغامی نباشیم. بخش منوی کشویی نیز شامل دو گزینه سامانه درخواست و سپردن ملک و سامانه مشاورین ملک است که در بالای آن نیز لوگوی هومینگ دیده می شود.

جمع بندی

اپلیکیشن هومینگ با ارائه راهکاری خلاقانه و جذاب توانسته وقت را کنترل و دردسر پیدا کردن خانه و یا مشتری را کاهش دهد. اپلیکیشن هومینگ در حال حاضر در شهر تهران فعال است اما به زودی شاهد ارائه خدمات در تمامی شهر های کشور خواهیم بود. اگر در حال حاضر قصد معامله ملک خود دارید، ما به شما توصیه میکنیم اپلیکیشن هومینگ را نصب بر روی گوشی خود نصب کنید. برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن هومینگ از طریق باکس دانلود زیر اقدام کنید.

هومینگ – خرید، فروش و اجاره ملک

قیمت: رایگان

سازنده: نتاپ

سیستم عامل: اندروید

حجم: 4 مگابایت

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.