معرفی و بررسی برنامه تماشای آنلاین دیجیتون

رسانه چیکاو – با رشد گوشی های هوشمند و فراگیر شدن آن ها و همچنین توسعه اپلیکیشن ها، خیلی از تفریحات مان دچار تغییرات زیادی شده اند. در گذشته با خرید سی دی ها و یا نوار ها، فیلم های مورد علاقه خود را تماشا می کردیم اما با توسعه تکنولوژی حال کافیست یک اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرده تا به راحتی به هزاران فیلم دسترسی داشته باشید. اگر دوستدار کارتون یا انیمیشن هستید، اپلیکیشن های زیادی در این زمینه توسعه یافته اند که شما به کارتون دلخواهتان پیوند می زنند. در این مطلب ما قصد دارید به معرفی و بررسی اپلیکیشن تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن دیجیتون بپردازیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

اپلیکیشن دیجیتون | برنامه دیجیتون | رسانه چیکاو

اگر به کارتون و یا انیمیشن علاقه مندید و یا کودک یا خردسال در خانواده شما زندگی می کند، می توانید به راحتی با نصب اپلیکیشن دیجیتون به گنجینه ای از کارتون ها و و فیلم ها دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن دیجیتون به شما این امکان را میدهد تا با صرف چند کلیک ساده به دنیای از کارتون ها و انیمیشن ها دسترسی داشته باشید.

رابط کاربری

برنامه دیجیتون از طراحی خاصی برای اپلیکیشن خود بهره برده و صفحه های اپلیکیشن را به صورت افقی نمایش می دهد. گرچه هنوز کاربران خیلی با این طراحی سازگار نشده اند اما این گونه طراحی می تواند گامی مفید به سوی این طراحی باشد. با این حال سازنده می توانست با قرار دادن گزینه ای در بخش تنظیمات، غیر فعالسازی این حالت را اختیاری کند تا رضایت همه کاربران را جلب کند. در طراحی اپلیکیشن دیجیتون منوی دسترسی در سمت راست قرار گرفته و با کلیک بر روی آیکن ها می توان به بخش های مختلف اپلیکیشن دسترسی داشت.

منوی دسترسی برنامه دیجیتون:

بخش خانه: در این بخش که با آیکن خانه نمایش داده شده است، شامل ویترینی از کارتون ها و انیمیشن هاست.

دسته بندی: در این بخش دسته بندی انیمیشن ها و کارتون ها مشاهده می شود که آیکن سه خط برای آن در نظر گرفته شده است.

بخش جست و جو: در این بخش شما می توانید انیمیشن ها و کارتون های مورد علاقه تان را سرچ کنید.

حساب کاربری: این بخش با آیکن آدمک نمایش داده شده است که شامل بخش پروفایل، فایل های من، نشان شده ها، دیده شده ها و دانلود ها است. زمانی که شما انیمیشنی را دانلود می کنید از این بخش می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

تنظیمات: بخش تنظیمات برنامه دیجیتون با آیکن چرخ دنده نمایش داده شده است که شامل بخش های پشتیبانی و اعلام مشکلات، ترافیک مصرفی، اعلام خرابی، اشتراک ها، کد هدیه، کنترل والدین، درباره دیجیتون و خروج از حساب کاربری، می باشد.

بخش قفل کودک: در این بخش که با آیکن قفل نمایش داده شده است والدین می توانند میزان استفاده فرزندان از برنامه را محدود سازند و همچنین رده سنی آن ها را نیز  مشخص کنند تا فیلم های متناسب با رده سنی آن ها نمایش داده شود.

دیجیتون امکانی را در اپلیکیشن خود فراهم آورده است که در زمان مشاهده انیمیشن ها و کارتون ها، کیفیت انیمیشن با سرعت اینترنت تغییر کند. با وجود اینکه این قابلیت جدیدی نیست اما راحتی را برای دوستداران تماشای آنلاین فراهم می آورد.

جمع بندی

دیجیتون از سال 1395 شروع به فعالیت کرده است و تا کنون توانسته گنجینه ای از انیمیشن های متنوعی را جمع آوری کند. با وجود رقبای قدرتمندی چون نماوا و فیلیمو، اما دیجیتون این قابلیت را دارد که بتواند در حوزه فعالیت خود از آن ها پیشی بگیرد. شما می توانید آخرین نسخه برنامه دیجیتون را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

دیجیتون (کار تون و انیمیشن و موزیک)

قیمت: رایگان

سازنده: دیجیتون

سیستم عامل: اندروید

حجم: 12 مگابایت

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.