با اپلیکیشن نماوا در هر کجا که هستید به صورت آنلاین فیلم و سریال تماشا کنید

چیکاو – از گذشته تا کنون دنیای سینما با تغییرات زیادی روبه رو شده است. همواره این صنعت دوستاران و علاقه مندان زیادی داشته است و تقریبا می توان گفت تمامی مردم حداقل یک بار فیلم تماشا کرده اند. همین علاقه بسیار زیاد مردم و اشتیاق آن ها نسبت به فیلم و سینما سبب شده است تا پیشرفت چشمگیری را در این صنعت مشاهده کنیم. در گذشته فیلم ها با ابزار های ابتدایی ساخته می شد و برای پخش و دیدن آن مردم به سینما ها می رفتند. پیشرفت تکنولوژی و فناوری ها سبب شد تا سینما ها وارد خانه ها شود و مردم با استفاده از دستگاه های ویدیو پلیر و سی دی ها می توانستند فیلم های دلخواه خود را ببینند. با فراگیر شدن اینترنت کسب و کار هایی پدید آمد تا نیاز های مردم را برای تماشای فیلم و سریال برطرف سازد. نماوا از کسب و کار هایی است که به شما این امکان را می دهند تا به صورت آنلاین به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود بپردازید. در ادامه با چیکاو همراه باشید تا نماوا را به شما معرفی کنیم.

نماوا پلتفرمی است که به شما این امکان را می دهد تا به صورت آنلاین به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود بپردازید. نماوا در سال 1393 با حمایت شاتل شروع به فعالیت کرده است و هم اکنون وبسایت و اپلیکیشن آن فعال می باشد و شما با خرید اشتراک می توانید از خدمات این کسب و کار استفاده کنید. به جرات می توان گفت که هر فیلم و یا سریالی را که مد نظر دارید را می توانید در نماوا پیدا کنید. در ادامه ما شما را با قسمت های مختلف اپلیکیشن نماوا آشنا خواهیم کرد.

اپلیکیشن نماوا را می توانید از طریق مارکت ها دانلود کنید. زمانی که نماوا را نصب کردید از شما می خواهد تا وارد اکانت خود شوید و یا اگر ثبت نام نکردید دکمه عضویت را کلیک کنید و از طریق ایمیل و یا شماره تلفن ثبت نام کنید. هنگام ورود به این اپلیکیشن متوجه رابط کاربری زیبای آن خواهید شد که در عین زیبایی سادگی و قابل فهم بودن منو ها و صفحه های اپلیکیشن را میتوان حس کرد.

اپلیکیشن نماوا | چیکاو پس از ورود به اپلیکیشن وارد صفحه خانه یا پیخوان اپلیکیشن نماوا می شوید که در قسمت بالایی صفحه بنر های چندین فیلم و سریال مشاهئه می شود و در ادامه صفحه تازه ترین فیلم ها و محبوب ترین ها و … دسته بندی می شوند. در نوار بالایی اپلیکیشن آیکن جست و جو را مشاهده می کنید و در کنار آن آیکن سه خطی است که با کلیک بر روی آن منوی کشویی اپلیکیشن باز می شود. در منوی کشویی شما می توانید وارد اکانت خود شوید و آن را مدیریت کنید و در صورتی که نیاز به تمدید اشتراک دارید از این قسمت می توانید اشتراک خود را تمدید کنید.

اپلیکیشن نماوا | چیکاو

برای تماشای فیلم مورد علاقه خود می توانید با جست و جو و یا انتخاب آن از طریق صفحه های موجود اپلیکیشن آن را پیدا کرده و وارد صفحه ی فیلم شوید. در صفحه ی توضیحات فیلم درباره فیلم و چکیده ای از داستان آن می توان مشاهده کرد. در صورتی که وارد اکانت خود شده باشید دکمه تماشای فیلم و دانلود برای شما نمایان می شود و با کلیک بر روی آن می توانید به تماشای فیلم بپردازید. همچنین اگر فیلم مورد علاقه شماست با کلیک بر روی آیکن به اضافه به فیلم را به لیست خود اضافه کنید.. در این صفحه می توانید امتیاز و مدت زمان فیلم را نیز مشاهده کنید.

اپلیکیشن نماوا | چیکاو

ممکن است شما فیلم ها و سریال هایی را در اپلیکیشن دنبال می کنید و قصد دارید تا فصل های بعدی را نیز تماشا کنید، برای اینکه دسترسی راحتتری به فیلم ها داشته باشید و سریعتر آن را بیابید می توانید آن را به لیست من اضافه کنید تا هر زمان که دوست داشتید به سرعت به آن دست یابید.

طراح سعی کرده است تا دسته بندی های مورد علاقه را در نوار بالایی بگنجاند و کاربر سریعتر بتواند به فیلم های مورد علاقه خود دستیابد و یا فیلم های دیگری مشاهده کند که این دسته بندی ها شامل ایرانی، سریال، کودکان، 2019، هندی و آسیای شرقی است.

رابط کاربری مناسب و کار با اپلیکیشن راحت است و تقریبا کاربر دچار سردرگمی نمی شود اما در اجرای توضیحات فیلم ها کمی دیر عمل می کند گرچه این مدت خیلی زیاد نیست اما ممکن است برای کاربر خوشایند نباشد اما در اجرای فیلم سریع عمل کرده و خیلی سریع به درخوسات کاربر پاسخ می دهد. نکته ای که شاید بهتر بود به برنامه اضافه شود تماشای تیزر و یا تریلر فیلم ها بود چراکه کاربر با دنیای عظیمی از فیلم ها مواجه می شود و نمی تواند بخشی از فیلم را اجرا کند تا ببیند مناسب روحیات او هست یا خیر.

اپلیکیشن نماوا | چیکاو

نماوا برای کاربران بسته های اشتراک متفاوتی را در نظر گرفته است که به راحتی می توانید طبق نیاز خود اشتراک خریداری کنید. همچنین بایستی گفت که تماشای فیلم و سریال در اپلیکیشن نماوا با اینترنت های پارس آنلاین، شاتل، آسیاتک، شرکت ملی مخابرات، های وب، مبین نت، پیشگامان، داتک، داده پردازی فن آوا، صفر و یک، خورشید نت و شبدیز کاملا رایگان است و مشاهده فیلم با اینترنت همراه اول، ایرانسل و شاتل به صورت نیم بها محاسبه می شود.

در کل این اپلیکیشن از طراحی خوبی برخوردار است و به شما این امکان را می دهد تا به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود در هر کجا که هستید بپردازید.

نماوا – تماشای آنلاین فیلم و سریال

قیمت: رایگان

سازنده: شاتل

سیستم عامل: اندروید

حجم: 8 مگابایت

جهت نقد و بررسی و معرفی اپلیکیشن خود در رسانه چیکاو از این لینک اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.