نقد و بررسی بازی پانتومیم ، ادابازی گروه وارنا

رسانه چیکاو – بی شک بازی های اندروید امروزه نقش مهمی را در زندگی همه ما ایفا می کنند. بازی هایی که شاید به خاطر سادگی آن ها سبب رشد غیر قابل انتظار آن ها شده اند. بازی های اندروید این روز ها به شکل دیگری وارد میدان شده اند. بازی هایی که در گذشته به صورت دورهمی ها انجام می شد، حالا نیز در گوشی های اندروید جا باز کرده است. بازی هایی نظیر منچ و یا پانتومیم که در گذشته خاطرات زیبایی را برای هر یک از ما ساخته اند. در این مطلب ما قصد داریم به معرفی بازی پانتومیم باز یا همان ادابازی بپردازیم که توسط گروه برنامه نویسی وارنا توسعه پیدا کرده است. همراه رسانه چیکاو باشید.

بازی پانتومیم ادابازی گروه وارنا همانطور که از نامش پیداست همان بازی پانتومیم محبوبی است که در گذشته اکثر ما در جمع های دوستانه و دورهمی های خانوادگی مان انجام میدادیم و ساعات لذت بخشی را برای خود رقم می زدیم. حال با استفاده از بازی موبایلی ادابازی گروه وارنا می توانید به دنیای از کلمات دسترسی داشته باشید و امتیازات را محاسبه و برنده را مشخص کنید. البته بازی پانتومیم امکانات دیگری را نیز در اختیار ما قرار میدهند که به شرح آن می پردازیم.

گیم پلی و محیط بازی

بازی پانتومیم باز گروه وارنا، از گرافیک دو بعدی برخوردار است که به محض ورود به اپلیکیشن موسیقی زیبایی را اجرا میکند. گرافیک و ظاهر برنامه بسیار مناسب و ساده است که باعث می شود شما را سریع وارد محیط بازی کند. با ورود به بازی دکمه بزرگی را مشاهده می کنید که با لمس آن و پشت سر گذاشتن چند مرحله وارد بازی خواهید شد. در صفحه اصلی بازی، دو گزینه دیگر در پایین است که شامل اخبار و تنظیمات است. در بخش تنظیمات بخشی تعبیه شده تا از طریق آن کلمه های جدید پیشنهاد دهید و حالت سکوت را فعال کنید.

با ورود به بخش بازی، ابتدا باید شرایط بازی جدید را برای اپلیکیشن تعریف کنید. در این بخش شما باید سرعت بازی، تعداد اعضای تیم، تعداد دور بازی،زمان مسابقه و نسبت سختی کلمه را مشخص کنید و بازی را شروع کنید. قبل از اینکه بازی آغاز شود پنجره ای برای شما باز می شود تا چالشی را برای بازنده انتخاب کند. چالش را انتخاب کرده و دکمه “باشه” را لمس کنید. سپس شما وارد صفحه دیگری می شوید که باید نام گروه اول و گروه دوم را مشخص کنید. پس تغییر نام، موضوعات مد نظر را به همراه میزان امتیاز، مشخص کرده و بازی را شروع کنید.

در بازی پانتومیم امکاناتی نظیر زمانبندی، تغییر کلمه و تعداد خطاها گنجانده شده که بازی را قانونمند تر کرده و به جذابیت بازی کمک می کند. در هنگام بازی سه گزینه درست، خطا و انصراف تعبیه شده که پس از حدس کلمه و یا تصمیم به انصراف باید آن ها را انتخاب کرد تا امتیازات محاسبه شود.

بازی پانتومیم گروه وارنا امکانات خوبی را در برنامه به همراه گرافیک زیبای بازی گنجانده است و تقریبا مشکلاتی در آن دیده نمی شود. تنها در زمانی که پنجره چالش باز می شود، هر جایی از پنجره را به جز دکمه های تعبیه شده در آن را لمس کنید، بازی از اول اجرا می شود و همچنین بهتر بود تا در زمان اجرای بازی از خاموش شدن صفحه نمایش جلوگیری شود.

جمع بندی

بازی پانتومیم یا ادابازی گروه نرم افزاری وارنا بی شک یکی از جذاب ترین بازی های این دسته بندی است که می تواند ساعت ها ما را سرگرم کند. به واسطه قابلیت خوب نرم افزار و ویژگی های آن، انتظار می رود تا نوع های متنوع تری از بازی را در این اپلیکیشن مشاهده کنیم و شاهد تنوع بیشتری در قالب بازی های کلمه ای و پانتومیم باشیم.

شما می توانید آخرین نسخه بازی پانتومیم گروه وارنا را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

پانتومیم باز | ادابازی | دورهمی

قیمت: رایگان

سازنده: گروه برنامه نویسی وارنا

سیستم عامل: اندروید

حجم: 6 مگابایت

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.