برنامه S Health ؛ سلامتی به شیوه سامسونگ

رسانه چیکاو – سلامتی و تندرستی نعمتی خدادادی است. اکثر انسان ها از این نعمت برخوردارند و میزان سلامتیشان تقریبا به سبک زندگی آن ها برمیگردد شما نیز اگر سبک زندگی مناسبی داشته باشید، حتما سلامت خود را حفظ خواهید کرد و کمتر به مشکلات جسمی دچار خواهید شد. پس ضروری است که هر کس سبک زندگی خود را پیدا کرده و دنبال کند. ما در این مطلب قصد داریم تا برنامه S Health یا Samsung Health را که برنامه ای برای پیگیری و ثبت اطلاعات مرتبط با سلامتی است را معرفی کنیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

طبیعتا ورزش کردن یکی از بهترین روش ها برای داشت یک زندگی سال است. همین دلیل کافیست تا همگی مقداری از ساعات روزشان را با ورزش کردن بگذرانند. با گسترده شدن انواع بیماری ها و آلودگی ها نیز ضروری است تا وضعیت بدن را در هر دوره مشخص بررسی و چک کنیم تا از بروز مشکلات جدی در بدن، جلوگیری کنیم. یکی از این برنامه ها، اپلیکیشن S Health یا Samsung Health است که توسط شرکت سامسونگ توسعه داده شده است. برنامه های زیادی در این زمینه منتشر شده اند اما برنامه S Health جز قدیمی ترین برنامه هایی است که در این زمینه فعال است و با بروزرسانی هایی که انجام شده اکنون جز بهترین برنامه های موجود به شمار می شود.

این برنامه به صورت رایگان است که با ثبت کرد اطلاعات متفاوتی نظیر مواد غذایی، مصرف آب و..  یک الگو را برای زندگی روزمره تان پیاده سازی می کند. با این برنامه قادر خواهید بود تا بر هر فعالیت ورزشی و یا غیر ورزشی نظارت کنید و بدنی سالم تر از گذشته داشته باشید.

این برنامه به کمک سنسور هایی نظیر سنسور ضربان سنج، Sp02 و سنسورهای اشعه سنج و سنسور سنجش میزان خواب اطلاعاتی را جمع آوری می کند که به راحتی می توانید این اطلاعات را مدیریت کنید. از ویژگی های مهم برنامه می توان به پشتیبانی از 70 زبان دنیا، ارائه برنامه منظم ورزشی و تناسب اندام، گام شمار، نمایش ضربان قلب، فشار خون و میزان قند خون و ارائه الگو هایی برای زندگی سالمتر افراد، اشاره کرد.

جمع بندی

برنامه S Health یا Samsung Health از جمله بهترین برنامه هایی است که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و با ثبت اطلاعاتی از فعالیت های شما، الگو هایی را به شما پیشنهاد می دهد که با رعایت آن ها می توانید زندگی سالمتری داشته باشید. شما می توانید آخرین نسخه برنامه  S Health را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

S Health

قیمت: رایگان

سازنده: سامسونگ

سیستم عامل: اندروید

حجم: 71 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. حمید می گوید

    در تبلیغات آن در بازار، عکس بی حجاب زن وجود دارد

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      تبلیغات درون برنامه ای اپلیکیشن های خارجی، مرتبط با کشورهای تبلیغ دهنده است که عمدتا خارج از ایران است. در اکثر برنامه ها نمی توان این تبلیغات را حذف کرد.