برنامه سامانه همراه بام ؛ بانک ملی در جیب شما

رسانه چیکاو – خیلی از ما روزانه مجبور هستیم برای انجام عملیات های ساده مالی، به بانک ها مراجعه کنیم. همین مراجعه حضوری ما به بانک ها باعث می شد تا بخش زیادی از روزمان هدر برود. با فراگیر شدن گوشی ها و توسعه روز به روز اپلیکیشن ها، بانک ها  به این فکر افتادند تا خدمات ساده ای که مراجعه زیادی به بانک را سبب می شود را در قالب همراه بانک ارائه دهند. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به نسخه جدید برنامه بام – همراه بانک ملی بیاندازیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

برنامه بام یا همراه بانک ملی اپلیکیشنی است که توسط بانک ملی ایران توسعه داده شده است تا مشتریان این بانک بتوانند خدمات ساده بانکی و پرکاربرد را تنها با نصب یک اپلیکیشن بر روی گوشی های خود انجام دهند. برنامه بام – همراه بانک ملی با اتصال به حساب های مشتری خدماتی همچون انتقال وجه پایا و ساتنا، مانده حساب، خرید شارژ، کارت به کارت، گردش حساب و… که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

رابط کاربری

اپلیکیشن بام در گذشته از رابط کاربری خشک و ساده ای برخوردار بود و تنها با استفاده از چند رنگ طراحی شده بود. اما به تازگی شاهد بروزرسانی جدید همراه بانک ملی بودیم که در نسخه جدید صفر تا صد رابط کاربری تغییر پیدا کرد. در رابط کاربری جدید همراه بانک ملی صفحه ورود به لطف سازنده کاربر پسند تر شده و در صورتی که حسگر اثر انگشت شما ثبت شده باشد، تنها کافی است اثر انگشت خود را روی سنسور قرار دهید تا وارد برنامه شوید. صفحه پیشفرض برنامه به دو قسمت تقسیم شده، در قسمت بالا تمامی حساب هایی که در بانک ملی دارید به همراه شماره حساب در قالب کارت های مشاهده می شود که با لمس و کشیدن به چپ و راست مشاهده می شوند. در پایین همین باکس خدمات پر کاربرد در سه ستون و دو ردیف چیده شده است. در پایین بخش های نوار پایینی برنامه توضیح داده شده است.

کارت ها: در این بخش امکان مدیریت کارت ها، مشاهده موجودی، انجام عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض و تاریخچه کارت به کارت های انجام شده فراهم شده است.

حساب ها: در این بخش می توانید حساب هایی که در بانک ملی ایجاد کرده اید مشاهده کنید. در صورتی که قصد انتقال پول به روش پایا و یا ساتنا دارید، بایستی از این بخش اقدام به انتقال وجه کنید. در این بخش امکانات دیگری نظیر، مشاهده صورت حساب، جزئیات حساب مانند شماره شبا، خرید بسته اینترنت، شارژ، شارژ خودکار، تایید انتقال پول و… فراهم شده است.

تسهیلات: اگر وام و یا تسهیلاتی از بانک ها دریافت کردید، می توانید از این بخش آن ها را مدیریت کنید و یا تسهیلات خود را پرداخت کنید. این ویژگی می تواند خیال شما را از بابت قسط هایتان راحت کند.

همه: در این بخش تمامی خدمات برنامه بام – همراه بانک ملی گنجانده شده و شما از این قسمت به تمامی خدمات برنامه بام دسترسی دارید.

جمع بندی

برنامه بام – همراه بانک ملی با تغییر اساسی در ظاهر کاربری، تجربه کاربری را لذت بخش کرده است. رابط کاربری نسبت به گذشته ساده تر شده و پیچیدگی گذشته را ندارد، با این حال شاید بسیاری از کاربران به رابط کاربری قدیمی برنامه عادت کرده باشند، با مراجعه به بخش تنظیمات می توانند ظاهر برنامه را به حالت گذشته برگردانند.

 

سامانه بام – همراه بانک ملی

قیمت: رایگان

سازنده: سداد

سیستم عامل: اندروید

حجم: 19 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. میلادفتح الهی می گوید

    سلام چرا نسخه ی 422191 رو به روز نمیکنین که حساب های ارزی رو که افتتاح کردیم بتونیم مشاهده کنیم؟؟؟!!!🤔🤔🤔👀👀🤔🤔🤔