با برنامه Automatic Call Recorder مکالماتت رو ضبط کن

رسانه چیکاو – ممکن است تا بحال به این فکر افتاده باشید که مکالمات تلفنی تان را ضبط کنید. برای ضبط مکالمات تلفنی، اگر گوشی هوشمند در اختیار دارید کافی است اپلیکیشنی را نصب کنید که این کار را برای شما انجام دهد. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی برنامه برنامه Automatic Call Recorder بپردازیم که یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه است. همراه رسانه چیکاو باشید.

برنامه Automatic Call Recorder یکی از بهترین برنامه هایی است که در زمینه ضبط مکالمات تلفنی عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. این برنامه با امکانات زیاد و بی نظیری که در اختیار کاربران قرار می دهد، این امکان را فراهم می کند تا تمامی مکالمات تلفنی ضبط و در حافظه ذخیره شود. برای ضبط مکالمات کافی است تا برنامه را نصب کنید. سپس همه چیز به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد. تمامی تماس های شما بدون هیچ گونه دردسر خاصی ضبط خواهد شد.

با اولین ورودتان به اپلیکیشن Automatic Call Recorder تنظیماتی همچون فضای ذخیره و تم به شما پیشنهاد می شود که شما می توانید بعدا از بخش تنظیمات تنظیمات را سفارشی سازی کنید. با اولین تماسی که گرفته می شود و یا دریافت می کنید برنامه کار خود را به صورت اتوماتیک شروع می کند. در هنگام ضبط شدن می توانید با مشاهده آیکن در نوار بالایی گوشی تلفنتان، در بخش نوتیفیکیشن، از ضبط شدن مکالماتتان مطمئن شوید.

در برنامه امکان مشاهده و شنیدن مکالمات ضبط شده به همراه اسم و زمان مکالمه فراهم شده است. این برنامه ویژگی های متنوعی دارد که در پایین به صورت موردی توضیح خواهیم داد.

  • ضبط خودکار مکالمات به صورت دو طرفه با تنظیمات انجام ضبط به صورت یک طرفه
  • سه فرمت مختلف ” ۳gp ، amr و wav ” برای ذخیره مکالمات و صداهای ضبط شده
  • امکان انتخاب مسیر قرارگیری صداهای ضبط شده با انتخاب گزینه Recording Path
  • امکان ذخیره ی صداهای ضبط شده در فضای ابری دراپ باکس و گوگل درایو
  • پشتیبانی از ویجت برای قرار دادن ویجت در صفحه اصلی موبایل اندرویدی خود

جمع بندی

برنامه Call Recorder یکی از بهترین برنامه هایی است که به شما این امکان را می دهد تا مکالماتتان را به صورت اتوماتیک و بدون هیچگونه دغدغه ای ضبط کنید. کیفیت مکالمات در این برنامه بالاست. شما می توانید آخرین نسخه برنامه Automatic Call Recorder را از طریق باکس دانلود زیر، دریافت کنید.

Automatic Call Recorder

قیمت: رایگان

سازنده: Appliqato

سیستم عامل: اندروید

حجم: 9 مگابایت

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. محمد می گوید

    سلام من نصب کردم ظبط می‌کنه ولی صدانداره لطفا راهنمایی کنید