برنامه Microsoft Word ؛ نسخه اندروید مجموعه آفیس

رسانه چیکاو – اگر با تاپ و مقالات و نوشتن زیاد سر و کار داشته باشید، حتما تا به حال از نرم افزار ورد روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود استفاده کرده اید. این نرم افزار کاربردی ساخت شرکت مایکروسافت است که در این مطلب قصد داریم نسخه اندروید آن را به شما معرفی کنیم. با معرفی برنامه Microsoft Word اندروید همراه رسانه چیکاو باشید.

برنامه مایکروسافت ورد ، این امکان را فراهم می کند تا اسناد ورد خود را بهتر از همیشه بر روی گوشی خود داشته باشید. زمانی که شما در حال ایجاد و یا ویرایش یک سند هستید، می توانید نحوه نمایش آن را در کامپیوتر ها، لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند را مشاهده کنید و تنظیمات آن را سفارشی سازی کنید.

بی شک برنامه Microsoft Word یکی از ضروری ترین برنامه های اندروید است که زمان های زیادی پیش آمده که به آن احتیاج داشته اید. شما می توانید تنها با نصب نسخه اندروید برنامه Microsoft Word از اکثر امکانات نسخه ویندوز آن بهره ببرید و به ایجاد و ویرایش سند های خود بپردازید.برنامه Microsoft Word امکانات زیادی دارد. از جمله این امکانات افزودن تصاویر، جداول، SmartArt، پانوشت و… وجود دارد. بعلاوه اسناد در برنامه به خوبی نمایش می دهند و ظاهری را که در گوشی مشاهده می کنید با ظاهری که در نسخه کامپیوتر آن مشاهده می کنید، برابر است.

از ویژگی های دیگر این برنامه امکان ادامه دادن واژه پردازی از مابقی سندی که آن را ترک کردید، است. برنامه به خوبی تشخیص می دهد که در گذشته مشغول به چه فایلی بوده اید، و زمانی که شما اپلیکیشن را اجرا میکنید، می توانید مابقی سند رها شده را تکمیل کنید.

شما در برنامه مایکروسافت ورد اندروید می توانید فونت متون را تغییر دهید، جداول به آنها اضافه کنید، صفحات را طرح بندی کنید، شماره گذاری کنید و کلی امکانات دیگر که به ظاهر اسناد شما رنگ و رو می بخشد.

جمع بندی

برنامه Microsoft Word به خوبی توانسته نیاز ما را در گوشی های اندروید برطرف سازد، شما بدون اینکه نیاز باشد به نسخه ویندوز ورد مراجعه کنید، می توانید در برنامه اندروید به ویرایش برنامه ها بپردازید. این برنامه در کافه بازار تاکنون بیش از 11 میلیون نصب فعال داشته و با 10 هزار امتیاز دهنده، امتیاز 4.2 را کسب کرده است. شما می توانید آخرین نسخه برنامه Microsoft Word را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

Microsoft Office

قیمت: رایگان

سازنده: مایکزوسافت

سیستم عامل: اندروید

حجم: 78 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.