برنامه Google Slides ؛ اپلیکیشن پاورپوینت اندروید

رسانه چیکاو – تقریبا همه افراد در طول تحصیلشان و یا دوره کاری خود حداقل یک بار از برنامه پاورپوینت استفاده کرده اند. پاورپوینت یک برنامه جهانی است که در سراسر جهان از آن استفاده می شود و در زمینه ی کاری خود تقریبا بی رقیب است. تاریخچه  پاورپوینت نیز به زمانی بر می گردد که در آمریکا برای تدریس و سخنرانی استفاده از پروژکتور متداول شده بود. این پروژکتور ها به پیشرفتگی حال نبودند و با قرار دادن عکس 35 میلیمتری درون آن ها تصویر آن را روی دیوار مقابلش می انداخت. این آغاز راه پاورپوینت بود. در این مقاله قصد داریم تا ابزاری را به شما معرفی کنیم که به کمک آن بتوان فایل های پاورپوینت را در گوشی همراه اجرا کرد. با معرفی و بررسی برنامه گوگل اسلاید – Google Slides همراه رسانه چیکاو باشید.

برنامه گوگل اسلاید - Google Slides ؛ اپلیکیشن پاورپوینت اندروید | رسانه چیکاو

 

نرم افزار پاورپوینت به صورت مجموعه نرم افزار های آفیس با مالکیت مایکروسافت ارائه می شود. با استفاده از پاورپوینت می توان اسلاید های زیبا، حرفه ای و تعاملی ایجاد کرد و در کار های ارائه، کنفرانس ها، تدریس و… از آن استفاده کرد. این روز ها نرم افزار پاور پوینت روی اکثر سیستم ها نصب شده است.

گوگل اسلایدر، پاورپوینت گوگل

با فراگیر شدن نرم افزار پاور پوینت، گوگل سعی کرد تا گوشی های هوشمند اندرویدی را برای اجرای هر فایلی آماده کند. به همین دلیل برنامه گوگل اسلاید – Google Slides را توسعه داد تا بتواند گوشی های هوشمند اندرویدی این قابلیت را داشته باشند که فایل های پاورپوینت مایکروسافت را در گوشی اجرا کند.

از جمله ویژگی های اپلیکیشن گوگل اسلاید می توان به ایجاد اسلاید های جدید و ویرایش اسلاید های قدیمی ایجاد اسلاید های زیبا و حرفه ای، نمایش اسلاید های ساخته شده، ذخیره خودکار فایل، اضافه کردن نمودار ها و شکل ها و… اشاره کرد.

اپلیکیشن گوگل اسلایدر تاکنون توانسته بیش از 500 میلیون دانلود در گوگل پلی ثبت کند. همچنین این برنامه با کسب رضایت کاربران توانسته امتیاز 4.3 از 5 را دریافت کند. شما می توانید آخرین نسخه برنامه Google slides را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

Google Slides

قیمت: رایگان

سازنده: گوگل

سیستم عامل: اندروید

حجم: 55 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.