برنامه CamScanner ؛ تبدیل گوشی به اسکنر حرفه ای

رسانه چیکاو – این روز ها اکثرمون به پرینت نیاز پیدا میکنیم و با آنلاین سازی بسیاری از کار های روزانه، بایگانی های مدارک نیز به سمت آنلاین شدن پیش می رود. اگر کار شما با اینترنت زیاد است حتما در به سایت هایی برخورد کرده اید که اسکن شناسنامه و یا کارت ملی را از شما خواسته اند. در این مطلب قصد داریم تا برنامه CamScanner را به شما معرفی کنیم که ابزاری ضروری برای گرفتن اسکن از کاغذ ها محسوب می شود. همراه رسانه چیکاو باشید.

برنامه CamScanner یکی از معروفترین برنامه هایی است که گوشی شما را به یک اسکنر تبدیل می کند و کاربران می توانند تنها با نصب این برنامه به اسکن کتابها، مجله ها، مدارک شناسایی و… بپردازند. از قابلیت های ویژه این برنامه می توان به ذخیره سازی فایل ها به صورت تصویر یا پی دی اف با فرمت های JPG و PDF است.

برنامه CamScanner ؛ تبدیل گوشی به اسکنر حرفه ای | رسانه چیکاو

این برنامه به شما این امکان را میدهد تا به راحتی و با کیفیت باور نکردنی از هر چیزی که می خواهید اسکن تهییه کنید و با فرمت های عکس و پی دی اف آن را ذخیره کنید. این برنامه به صورت ماهرانه و خودکار، گوشه تصاویر را تشخیص می دهد و کیفیت اسکن را تضمین می کند و همچنین باعث می شود تا در سریع ترین زمان اسناد مختلفی را اسکن کنید.

برنامه CamScanner به صورت کاملا رایگان عرضه شده اما برای استفاده از امکانات ویژه برنامه، بایستی مبلغی را پرداخت کنید. اما تقریبا تمامی امکانات مورد نیاز به صورت رایگان قابل استفاده است و در حد نیاز کوچک پاسخگو است.

برنامه CamScanner ؛ تبدیل گوشی به اسکنر حرفه ای | رسانه چیکاو

از ویژگی های برنامه CamScanner می توان به دسترسی به اسناد و مدیریت آن ها از طریق اینترنت، امکان مرتب سازی اسناد و جست و جوی دقیق برای یافتن سند مورد نیاز، امکان تعیین رمز عبور برای اسناد محرمانه، امکان تهیه پشتیبان از اسناد و مدیریت پشتیبان های گرفته شده، امکان ارسال بر روی فضای ذخیره سازی ابری و… اشاره کرد.

جمع بندی

در میان برنامه هایی که کار اسکن را انجام می دهند، برنامه CamScanner توانسته محبوبیت بالایی را کسب کند. این محبوبیت می تواند نتیجه ویژگی ها و امکاناتی باشد که در بالا اشاره شد. اگر به دنبال برنامه ای کاربردی و راحت هستید تا بتوانید اسناد خود را اسکن کرده و نگهداری کنید، پیشنهاد می شود برنامه CamScanner را دانلود و نصب کنید. این برنامه تنها در کافه بازار توانسته 500 هزار نصب فعال را تجربه کند و با کسب رضایت کاربران امتیاز 4.6 از 5 را دریافت کند.

CamScanner

قیمت: رایگان

سازنده: INTSIG Information Co.,Ltd

سیستم عامل: اندروید

حجم: 68 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.