برنامه گوگل مپ – Google Map ؛ بهترین نقشه اندروید

روز به روز استفاده ما از نقشه های هوشمند بیشتر می شود. این نقشه می توانند در زندگی روزمره ما بسیار کارآمد باشند و نیاز های ما را برطرف سازند. بسیاری از ما تنها برای پیدا کردن مسیر های تردد با ترافیک کم از آن استفاده می کنیم و بسیاری دیگر برای پیدا کردن آدرس. همین امر نشان دهنده کاربرد آن هاست. در ادامه همراه رسانه چیکاو باشید تا برنامه گوگل مپ را به شما معرفی کنیم.

سرویس گوگل مپ در سال 2005 توسط شرکت گوگل راه اندازی شد که به تدریج توانست نقشه های خود را تکمیل و به بزرگترین منبع نقشه ها تبدیل شود. در واقع سرویس اصلی گوگل مپ در قالب وب سایت ارائه می شود اما با توجه به همه گیری گوشی های اندروید این سرویس برای اندروید توسعه داده شد که امکانات جالب تری نسبت به نسخه وب ارائه می دهد.

برنامه گوگل مپ – Google Map به ساده ترین شکل ممکن و تنها با اتصال به اینترنت به شما این امکان را می دهد تا مسیر ها و مکان های مختلف دنیا را شناسایی کنید و آدرس آنها را بیابید. همچنین به شما امکان می دهد مه مسیر سفرستان را مشخص کنید و بهترین و مناسب ترین راه را برای رسیدن به مقصد سفرتان انتخاب کنید.

گوگل سرویس مپ خود را برای نسخه اندروید، و آی او اس توسعه داده است که مطمئنا از این موضوع آگاهید که برنامه گوگل مپ به صورت پیش فرض بر روی گوشی های اندرویدی نصب شده است.

زمانی که شما برنامه گوگل مپ را اجرا می کنید، در صفحه اصلی نقشه و یک دایره آبی به شما نمایش داده می شود. شاید در ابتدا برایتان جالب باشد اما این گوگل به شما نقشه اطرافتان را نشان می دهد و دایره آبی نیز مکان خودتان است. با قرار دادن دو انگشتتان بر روی صفحه می توانید بر روی نقشه زوم کنید و برای اینکه به نقطه دیگری بروید کافی است تا انگشتتان را بر روی صفحه بکشید. برنامه گوگل مپ می تواند تمام نقاط دنیا را به شما نمایش دهد و راهنمای مناسبی برای شما باشد.

مسیریابی در برنامه گوگل مپ

Google map قابلیتی را در برنامه خود گنجانده است که این امکان را به شما می دهد تا مسیر رسیدن به مقصدتان را انتخاب کنید و راهنمای شما در مسیر باشد. به عنوان مثال شما قصد دارید که به هتل خاصی بروید، کافی است نام آن را از طریق فیلد بالای صفحه جست و جو کنید و رستوران مورد نظر را در لیست انتخاب کنید تا علامت قرمزی در صفحه نقشه شما نمایش داده شود. برای مشاهده مسیر سفرتان کافیست تا روی دکمه Direction که در پایین صفحه ظاهر شده است کلیک کنید تا مسیر را به شما نمایش دهد. از دیگر ویژگی های جالب این قابلیت، نمایش زمان رسیدن به مقصد با ماشین، اتوبوس، دوچرخه و پیاده است که تقریبا زمان درستی را نشان می دهد.

در عصر جدید و با توجه به توسعه گوشی های هوشمند شما می توانید از اپلیکیشن های درخواست تاکسی آنلاین مانند برنامه ماکسیم استفاده نمایید.

جمع بندی

اپلیکیشن گوگل مپ قابلیت های گوناگون دیگری مانند نمایش حجم ترافیکی مسیرهای جاده‌ای مختلف، نمایش نقشه به صورت ماهواره‌ای، قابلیت نمایش مسیرهای دستیابی به چند مقصد مختلف، قابلیت اشتراک گذاری آدرس، قابلیت ارائه اطلاعات مربوط به مکان های مختلف در یک شهر نیز دارد که همین ویژگی های مناسب و کاربردی توانسته اپلیکیشن گوگل پلی را به پردانلودترین اپلیکیشن اندرویدی تبدیل کند.

شما می توانید آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل مپ را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید. امکان دانلود این برنامه با نصب بازار جدید و سرچ درون برنامه ای نیز وجود دارد.

اپلیکیشن گوگل مپ

قیمت: رایگان

سازنده: گوگل

سیستم عامل: اندروید

حجم: 52 مگابایت

جمع بندی

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد. چنانچه از مطالعه این مطلب لذت بردید شما را دعوت می کنیم تا مقاله برنامه گوگل پلی موزیک را نیز مطالعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. میلاد می گوید

    واقعا برنامه ی خوبیه