برنامه الوپیک ؛ سرویس آنلاین حمل و نقل

رسانه چیکاو – حتما تا به حال از سرویس های اسنپ و تپسی استفاده کرده اید. همانطور که شاهد پیشرفت سرویس های تاکسی های آنلاین بوده ایم، شرکت هایی به این فکر افتادند تا سرویس پیک آنلاین نیز راه اندازی کنند. همانطور که می دانید پیک همانند تاکسی از گذشته تا کنون نقش موثری در جا به جایی کالا ها و مرسولات داشته است که همین نیاز سبب شد تا ایده پیک آنلاین شکل گیرد و شروع به فعالیت کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از اپلیکیشن های پیک آنلاین ایران بپردازیم. با معرفی برنامه الوپیک همراه رسانه چیکاو باشید.

سرویس حمل و نقل آنلاین الوپیک در ابتدا فعالیت خود را محدود به سرویس پیک آنلاین برای جا به جایی مرسوله شروع کرد و سپس فعالیت خود را گسترده در کرده و به یک سرویس حمل و نقل آنلاین تبدیل شده است. شما با این سرویس می توانید کالای خود را با اطمینان کامل به سفیران الوپیک تحویل دهید تا به سرعت به مقصد ارسال کند. این شرکت سویس های خود را در قالب اپلیکیشن های اندروید، آی او اس و وب سایت ارائه می کند.

برنامه الوپیک | اپلیکیشن الوپیک | alopake | رسانه چیکاو

رابط کاربری برنامه الوپیک

برنامه الوپیک در ابتدا با از یک ظاهر کاملا ابتدایی و ساده برخوردار بود . تنها خدماتی که از طریق این اپلیکیشن در گذشته فعال بوده است، خدمات پیک آنلاین بود که رفته رفته شاهد افزایش خدمات و تبدیل شدن آن به یک سامانه حمل و نقل بوده ایم. باید گفت طراحی الوپیک نسبت به گذشته بسیار کاربر پسند شده است. المان ها، طراحی صفحات، باکس های خدمات به نحوه ای طراحی شده اند که زمانی که وارد اپلیکیشن می شوید حس یک اپلیکیشن حرفه ای را تجربه می کنید. البته در گذشته این چنین نبوده و با ظاهری خشک طرف بوده ایم. ترکیب رنگ آبی و سفید در اپلیکیشن توانسته طاهر برنامه را زیباتر کند. در صفحه اصلی برنامه الوپیک می تواند خدمات الوپیک را مشاهده کرد که در ادامه خدمات آن را معرفی خواهیم کرد. هر کدام از این خدمات را می توان با تصویری که بر روی باکس ها قرار دارد تشخیص داد که خو نقطه قوت طرحی آن می باشد. در پایین اپلیکیشن نوار دسترسی به بخش های مختلف اپلیکیشن مشاهده می شود که سعی شده به سبک جدیدتری طراحی شود.

خدمات برنامه الوپیک

برنامه الوپیک در ابتدا خدماتی که ارائه می داد تنها در حوزه پیک آنلاین بود اما در حال حاضر خدمات دیگری مانند الو تاکسی، الو وانت، الو پست، الو فروش و پیک اختصاصی نیز به آن افزوده شده است. این سرویس علاوه بر ارسال و جابه جایی کالا با موتور، امکان جابجایی کالاهای سنگین تر با وانت را نیز فراهم کرده است. به علاوه استفاده از الو تاکسی در زمانی که ترافیک زیاد است می تواند مفید باشد.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی کوتاه برنامه الوپیک پرداختیم و خدمات آن را توضیح دادیم. این سرویس توانایی رشد در همه شهر های بزرگ ایران را دارد و انتظار می رود به زودی وارد شهر های بیشتری شود. شما می توانید آخرین نسخه برنامه الوپیک را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید

الوپیک

قیمت: رایگان

سازنده: الوپیک

سیستم عامل: اندروید

حجم: 28 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.