برنامه آخرین خبر ؛ اپلیکیشن پیشرو در حوزه اخبار فارسی

رسانه چیکاو – اپلیکیشن آخرین خبر از جمله معروف ترین اپلیکیشن هایی است که در حوزه اخبار فارسی فعالیت می کند. این اپلیکیشن با فراهم کردن امکانات عالی در دسته خود به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن ها تبدیل شده است. اپلیکیشن آخرین خبر اخبار را از سراسر خبرگزاری ها جمع آوری کرده و به صورت یکجا به کاربران ارائه می دهد. در این برنامه داغترین و مهمترین اخبار توسط نوتیفیکیشن به کاربر ارسال می شود. همراه رسانه چیکاو باشید.

برنامه آخرین خبر ؛ اپلیکیشن پیشرو در حوزه اخبار فارسی | رسانه چیکاو

رابط کاربری برنامه آخرین خبر

برنامه آخرین خبر با استفاده از رنگ قرمز و سفید و ایجاد باکس های دسته بندی توانسته در خلق تجربه کاربری موفق عمل کند. در صفحه اصلی این برنامه دسته بندی ها در قالب باکس های مربعی و مستطیلی دیده می شود. بر خلاف سایر برنامه ها آخرین خبر برای دسته بندی ها از تصاویر آخرین اخبار منتشر شده استفاده می کند که همین پویایی اپلیکیشن سبب جذب بیشتر کاربر می شود.

در این اپلیکیشن در واقع خبرخوان هوشمندی است که توسعه دهنده آن طی سال ها تلاش کرده تا رابط کاربری و جمع آوری هوشمند خبر ها را بهبود سازد برای اینکه بتوانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید بهتر است در آن عضو شوید اما گفتنی است که عضویت در آن اجباری نیست.

اطلاع از آب و هوا و قیمت

این برنامه برای افزایش رضایت کاربران و همچنین تکمیل سازی اپلیکیشن خبری خود، بخشی در اپلیکیشن خود راه اندازی کرده است که در آن می توانید آخرین و جدید ترین قیمت طلا، ارز، خودرو، موبایل و نفت و همچنین آخرین وضعیت آب و هوایی را مشاهده کنید. قیمت ها به صورت جدولی منظم، روزانه به روز و نمایش داده می شود.

برنامه آخرین خبر ؛ اپلیکیشن پیشرو در حوزه اخبار فارسی | رسانه چیکاو

جمع بندی

برنامه آخرین خبر به عنوان یک رسانه خبری با استفاده از تکنولوژی و خلاقیت خود روز به روز در حال رشد و توسعه در این زمینه است و قصد دارد تا به بزرگترین مکان مشاهده خبر ها تبدیل شود. این برنامه با توجه به گردآوری اخبار از منابع متعدد عدم وابستگی خود به بخش ها و ارگان های متفاوت را نشان می دهد. به همین دلیل می توان آن را بستری مناسب تر برای مشاهده رقابت خبری ارزیابی کرد.
شما می توانید آخرین نسخه برنامه آخرین خبر را از طریق باکس دانلود در پایین مشاهده کنید.

آخرین خبر

قیمت: رایگان

سازنده: موسسه فرهنگی و هنری خراسان

سیستم عامل: اندروید

حجم: 8 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.