آموزش استفاده از برنامه اسنپ رانندگان جدید

اسنپ با برآورده سازی نیازهای مسافران، توانسته فرصت شغلی بسیاری را برای رانندگان فراهم آورد تا با استفاده از مهارت رانندگی خود به کسب درآمد چند میلیونی در ماه بپردازند. در این مطلب قصد داریم تا نحوه کار با اپلیکیشن جدید راننده اسنپ را به شما آموزش دهیم. پس همراه رسانه چیکاو باشید.

آموزش کار با اپلیکیشن جدید رانندگان اسنپ

برای استفاده و کار با برنامه رانندگان اسنپ کافی است تا پس از دانلود اپلیکیشن از طریق مارکت های معتبر اندرویدی، وارد برنامه شده و شماره تلفنی که با آن در اسنپ ثبت نام کردید را وارد کنید. سپس کد تاییدی برای شما ارسال می شود که پس از وارد کردن آن، از شما می خواهد که دسترسی اپلیکیشن به مکان یاب گوشی را فعال کنید.

برای در دسترس یودن و دریافت درخواست سفر گزینه خاموش پایین صفحه را به حالت روشن در بیارید. زمانی که گزینه فعال باشد، درخواست های سفر

برای شما ارسال می شود.

برای مشاهده پیام ها، اطلاعات کاربری و همچنین دسترسی به پشتیبانی کافیس روی تصویر خود کلیک کنید که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد. در بخش اطلاعات کاربری مشخصات فردی و مشخصات خودرو شما درج شده است.

همچنین اگر قصد دارید تا تراکنش های مالی خود در برنامه اسنپ رانندگان را مشاهده کنید بایستی گوشه سمت چپ اپلیکیشن را لمس کنید. اگر که قصد دارید موجودی خود را افزایش دهید می توانید روی دکمه به علاوه بالای صفحه کلیک کنید و موجودی خود را افزایش دهید.

همانطور که می دانید تسویه حساب با رانندگان در اسنپ از طریق شماره شبا انجام می شود که برای ثبت شماره شبا، در بخش مالی سمت چپ بالا، گزینه ثبت و یا ویرایش شماره شبا را انتخاب کنید. و از این طریق می توانید شماره شبا و نام صاحب حساب را ثبت کنید. این نکته را فراموش نکنید که در صورتی شماره شبای شما ثبت خواهد شد که پیامک تایید آن را دریافت کنید. پس از اینکه پیامک را دریافت کردید 3 دقیقه فرصت دارید تا لینک درون اپلیکیشن را کلیک کنید.

در اپلیکیشن گزینه تنظیمات سفر این امکان را به شما می دهد تا تمایلات خود را برای دریافت سفرهای درون طراح کنترل آلودگی هوا یا طرح ترافیک دریافت کنید.

آموزش دریافت سفر و نحوه انجام سفر

هنگام درخواست سفر کاربر راننده میتواند مبدا و مقصد و همچنین هزینه سفر را مشاهده کند و در صورتی که توقف، یا مسر بازگشت و… داشته باشد در همین صفحه می توان آن را مشاهده کرد. با نگه داشتن گزینه قبول سفر می توانید به سوی مبدا حرکت کنید. همچنین می توانید با لمس فلش جزئیات بیشتری را ببینید. با کلیک بر روی مسیر یاب می توانید از مسیر یاب برای رسیدن به مقصد کمک بگیرید و از زمان تقریبی رسیدن به مقصد مطلع شوید. پس از اینکه به مبدا رسیدید گزینه به مبدا رسیدم را نگه دارید و پس از اینکه مسافر سوار شد کزینه مسافر سوار شد را کلیک کنید. نوع پرداخت و مقصد و گزینه مسیر یابی در صفحه را می توانید ببینید. پس از اینکه به مقصد رسیدید گزینه به مقصد رسیدم را نگه دارید. پس از اینکه مسافر از ماشین پیاده شد می توانید رضایت و یا نارضایتی خود را از مسافر اعلام کنید.

اسنپ رانندگان

قیمت: رایگان

سازنده: اسنپ

سیستم عامل: اندروید

حجم: 18 مگابایت

سوالات متداول

آموزش نصب برنامه اسنپ رانندگان به چه صورت است؟

برای نصب این برنامه از طریق باکس دانلود موجود در همین مقاله اقدام کرده و مراحل گفته شده را طی کنید.

نصب اسنپ رانندگان از بازار چگونه انجام می شود؟

برای این کار کافی است تا از طریق همین مقاله و به راحتی برنامه را دانلود کنید. باکس دانلود موجود در مقاله این امکان را برای شما فراهم می کند.

3.9/5 - (16 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 نظرات
  1. محمد روف یادگار کردستانی می گوید

    باسلام.لفط راهنمیکنید گوشی من روت ده امکان دانلوبرنامه اشپ رانندگان و نرم افزار آن جهت حمل مسافر و ار با ا سپ رانندگان را ندارم چگونه با گوشی روتدریافت برنامه را بر رویگوشیم دانلود کنن ممنونم

  2. علی حافظی کرمانی می گوید

    سلام واحترام اسنپ من باز نمیشه چرا

  3. همایون احدی می گوید

    سلام اوقات بکام لطفاً راهنمایی بفرمایید یکدفعه اکانت اسنپم بلاک دایم شد الان میخوام آنبلاک کنم لطفاً کمکم کنید لطفاً ممنون

    1. علی حافظی کرمانی می گوید

      سلام واحترام اسنپ من باز نمیشه چرا

  4. ۰۹۳۷۵۳۹۵۴۵۳ می گوید

    چرا سهمه بنزین واریزنشد

  5. همایون محبی چم خرمی می گوید

    بنزین واریز نمی شود برم

  6. مهدی می گوید

    آقاجان… برادرمن… کرایه اسنپ خییییییلی پایینه و برای منی که زندگیمو از این راه میچرخونم اصصصصصلا نمیصرفه
    تورو خدا جناب آقای مسئولِ اسنپ کاری بکن….

  7. محسن رضائی می گوید

    کرایه ها خیلی پایین است و هنوز پول بنزین ماه فروردین پرداخت نشده وبه حساب راننده ها نیامده وهر موقع با پشتیبانی برای پول بنزین تماس میگیرم جواب میگویم به وزارت کشور مربوط میشه یعنی یه نفر نیست از آن وزارت درخواست ما راننده ها رو بکنه و فقط به فکر منافع خودشون باشن چرا به داد ما نمی رسید مسلمان هستی یا نه