برنامه هنگ اوت – Hangouts ؛ پیامرسانی بی روح

رسانه چیکاو – از جمله پیام رسان هایی است که توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند. این برنامه با سرویس جیمیل ادغام شده است و کاربران میتوانند از طریق صفحه جیمیل خود  در کامپیوتر به آن دسترسی داشته باشند. اسم جیمیل آند پس حتما فهمیده اید که برنامه هنگ اوت متعلق به گوگل است که توسط گوگل توسعه داده شده است. در گذشته این سرویس محدود بوده اما حالا امکانات زیادی از جمله ارسال پیام متنی، تصویری، ویدیو، فایل و … در خود جای داده است. با برنامه هنگ اوت Hangouts همراه رسانه چیکاو باشید.

رابط کاربری برنامه Hangouts

اپلیکیشن هنگ اوت نسبت به دیگر پیام رسان ها از رابط کاربری بی روحی بهره می برد و سردی آن کاملا حس می شود مخصوصا اگر از نسخه کامپیوتر آن استفاده می کنید. در کنار خشک بودن و طراحی بی روح ساده سازی در آن به چشم می خورد و هیچ پیچیدگی خاصی در آن حس نمی شود. با کمی پیچیده سازی در رابط کاربری می توانست تا کاربر را مشتاق تر به کشف آن کرد.

درست است که از لحاظ رابط کاربری ضعف بسیاری دارد اما این پیام رسان می تواند با پیام رسان های دیگر نظیر تلگرام رقابت کند.

از جمله ویژگی هایی که پیام رسان هنگ اوت دارد، سرعت بالای آن در ارسال و دریافت پیام هاست. تازگی ها با رشد پیام رسان های دیگر و افزوده شدن قابلیت های مختلف به آن ها گوگل نیز هر از گاهی دستی به سر و روی برنامه می کشد اما هنوز در بخشی مانند استیکر ها مشکلاتی وجود دارد که تجربه کاربر را تلخ می کند.

برنامه هنگ اوت - Hangouts ؛ پیامرسانی بی روح | رسانه چیکاو

علاوه بر ارسال پیام در این پیامرسان شاهد امکاناتی نظیر تماس صوتی و تصویری نیز هستیم که سرعت آن عظمت گوگل را به رخ میکشد. در هنگ اوت امکانات دیگری نظیر ارسال لوکیشن، ایجاد گروه و… نیز دیده می شود که به این معنی است که گوگل با توسعه بیشتر این اپلیکیشن حالا حالا قصد کنار گذاشتن آن را ندارد.

جمع بندی

اپلیکیشن پیام رسان Hangouts می تواند گزینه مناسبی برای برقراری ارتباط با دوستانتان باشد. پشتیبانی گوگل از این برنامه نیز می تواند استفاده از آن را شرین تر کند. در گذشته این برنامه امکانات کمی داشت که ذره ذره شاهد بهبود سازی آن بوده ایم. نکته منفی آن رابط کاربری خشکی است که امید است گوگل فکری به حال آن کند. شما میتوانید آخرین نسخه برنامه پیام رسان هنگ اوت را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

هنگ اوت – Hangouts

قیمت: رایگان

سازنده: گوگل

سیستم عامل: اندروید

حجم: 27 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.