برنامه همراه کارت ؛ قدرتمند در انجام تراکنش های مالی

رسانه چیکاو – برنامه همراه کارت از جمله اپلیکیشن هایی است که در حوزه ارائه خدمات پرداخت و بانکی فعالیت خود را از سال 1393 شروع کرد. همراه بانک با ارائه خدمات عالی و پرکاربرد در این حوزه سعی کرده تا رضایت کاربران را جذب کند و تقریبا در این امر موفق بوده است. همراه بانک خدماتی را از جمله کارت به کارت، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبض و جریمه، اعلام موجودی و۱۰ تراکنش آخر، استعلام قبض موبایل و تلفن، گزارش اعتبار بانکی و… را برای کاربران فراهم آورده است. همراه رسانه چیکاو باشید.

برنامه همراه کارت ؛ قدرتمند در انجام تراکنش های مالی + دانلود | رسانه چیکاو

رابط کاربری برنامه همراه بانک

اگر بار اولتان است که برنامه همراه بانک را بر روی گوشی نصب می کنید، باید برای ورود و استفاده از خدمات همراه بانک بایستی شماره تلفنتان را ثبت کنید و رمزی را برای افزایش امنیت همراه بانک تعیین کنید. با ورود به اپلیکیشن و صفحه اصلی متوجه رابط کاربری بسیار حرفه ای همراه بانک می شوید. با خلاقیت طراح در قسمت بالایی صفحه اصلی بخش کیف پول و کارت ها را گنجانده است که تقریبا در اپلیکیشن های مشابه اش دیده نمی شود. در پایین باکس کارت ها خدمات نیز در قالب دو ستون ارائه شده است. استفاده از این ترکیب چیدمان به همراه منوی پایینی اپلیکیشن طراحی فوق العاده حرفه ای را به اپلیکیشن داده است که البته ترکیب رنگ زرد و سفید با تم تیره نیز بی تاثیر نبوده است. از جمله ویژگی های خوب اپلیکیشن سرعت روان آن و اجرای راحت برنامه و انجام تراکنش هاست که باعث رضایت بیشتر کاربران می شود.

منوی تنظیمات در برنامه همراه کارت

نسخه همراه کارت شما

با ورود به این بخش، نسخه فعلی همراه کارت و امکانات آخرین نسخه دیده می¬‌شود. همچنین اگر نسخه جدیدی منتشر شده باشد، از این طریق به شما اطلاع داده خواهد شد و می‌¬توانید آن را دانلود کنید:

ویرایش پروفایل

این قسمت مربوط به وارد کردن اطلاعات شخصی و شماره شبای شما (برای دریافت پول) است. برای ثبت یا ویرایش اطلاعات، می‌توانید اصلاحات مدنظر را انجام داده و در نهایت گزینه «ثبت» را لمس کنید. همچنین از طریق این منو می‌توانید عکس پروفایل انتخاب کنید:

تنظیمات کارت‌ها و پرداخت‌ها

با ورود به این بخش می‌توانید کارت‌ها و پرداخت‌های خود را مدیریت نمایید.

این بخش شامل ۵ گزینه است

کارت‌ها: لیست کارت‌های شما در اینجا دیده می¬‌شود. با لمس هر کدام از کارت‌ها، می‌توانید کارت انتخاب شده را ویرایش، حذف و یا به عنوان کارت پیش‌فرض برای دریافت پول معرفی کنید. همچنین با لمس علامت (+) می‌توانید کارت‌های جدید خود را به همراه کارت اضافه کنید.

برنامه همراه کارت ؛ قدرتمند در انجام تراکنش های مالی + دانلود | رسانه چیکاو

پرداخت‌های پرکاربرد: در این قسمت لیست شماره کارت‌ها و شماره شبا هایی که برای آنها پول واریز کرده اید نمایش داده شده است. قبض‌های پرداخت شده و شارژهای پرکاربرد خریداری شده نیز در این قسمت دیده می¬شود. با لمس هر کدام از موارد موجود در لیست، امکان حذف یا ویرایش گزینه انتخاب شده وجود دارد. با استفاده از (+) پایین صفحه، می‌توانید شماره کارت و شبای مقصد جدید و همچنین مبالغ شارژ جدید را به لیست خود اضافه کنید. امکان جستجو در لیست پرداخت‌های پرکاربرد نیز با لمس قسمت «جستجو» وجود دارد.

مرتب سازی کارت‌های مقصد: امکان مرتب سازی کارت‌های مقصد به دو صورت وجود دارد. در حالت مرتب سازی «بر اساس پرکاربردترین‌ها»، لیست کارت‌های مقصد بر اساس بیشترین تعداد تراکنش در لیست قرار می‌گیرد. در حالت «دستی» می‌توانید کارت‌ها و شماره شبا های موجود را به صورت دلخواه مرتب نمایید.

مرتب‌سازی شباهای مقصد: این قسمت کاملا مشابه مرتب‌سازی کارت‌های مقصد است.

تقویم پرداخت‌ها: در این قسمت تقویم سالانه نشان داده می‌شود. با لمس هر روز و با انتخاب گزینه (+) می‌توانید رویدادهای مالی خود (پرداخت قسط بانکی، قبوض و …) را در تقویم همراه کارت ذخیره کنید. همراه کارت در زمان مقرر رویدادهای مالی ثبت شده را به شما یادآوری می‌کند.

برنامه همراه کارت ؛ قدرتمند در انجام تراکنش های مالی + دانلود | رسانه چیکاو

تنظیمات برنامه همراه کارت

این قسمت شامل تنظیمات مربوط به اپلیکیشن است که در ادامه بررسی می‌شود:

تغییر رمز: رمز ورود به برنامه همراه کارت را می‌توانید در این قسمت تغییر دهید. کافیست رمز عبور فعلی خود را وارد کنید و در ادامه رمز عبور جدید را به اپلیکیشن معرفی کنید (رمز جدید را دو بار باید وارد کنید).

تعیین زمان قفل شدن صفحه موبایل: در این بخش می‌توان یکی از دو حالت «قفل آنی» و «قفل بعد از یک دقیقه» را برای قفل شدن صفحه همراه کارت انتخاب کرد. در حالت «قفل آنی» پس از هربار خروج از همراه کارت، اپلیکیشن قفل می‌شود و برای ورود مجددا باید رمز عبور وارد شود. اگر «قفل بعد از یک دقیقه» فعال باشد، تا یک دقیقه بعد از خروج از اپلیکیشن، می‌توانید بدون رمز وارد همراه کارت شوید.

حسگر اثر انگشت: گوشی‌های مجهز به سیستم شناساگر اثر انگشت، می‌¬توان به جای وارد کردن رمز، از طریق اسکن اثر انگشت وارد همراه کارت شد. برای این کار کافیست این گزینه را فعال کنید.

صدای همراه کارت: انجام موفق یا ناموفق تراکنش، اعلان‌های ارسالی و بسیاری دیگر از عملیاتی که در همراه کارت صورت می‌گیرد، با ایجاد صداهایی همراه است. در این بخش از تنظیمات شما می‌توانید این صداها را فعال یا غیرفعال کنید.

دستگاه‌های فعال: شما می‌¬توانید به طور همزمان با چند گوشی موبایل وارد حساب کاربری همراه کارت خود شوید. در اینجا می‌¬توانید دستگاه‌¬های فعال را ببینید و در صورت تمایل هر کدام را غیرفعال کنید:

زبان: همراه کارت در حال حاضر از زبان‌های «فارسی» و «ترکی» پشتیبانی می‌کند. از طریق این منو می‌توانید زبان دلخواه خود را انتخاب کنید:

دعوت از دوستان

با لمس این گزینه نیم‌پنجره مربوط به «کد معرف شما» و اشتراک‌گذاری آن باز می‌شود. از این طریق می‌توانید دوستان خود را به اپلیکیشن همراه کارت دعوت کنید. اطلاعات بیشتر در این باره را اینجا بخوانید.

پیشنهاد و انتقاد

این بخش برای ارتباط بین کاربران و بخش پشتیبانی اپلیکیشن همراه کارت در نظر گرفته شده است. با لمس این گزینه می‌توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را تایپ کرده و گزینه «ارسال» را لمس کنید.

برنامه همراه کارت ؛ قدرتمند در انجام تراکنش های مالی + دانلود | رسانه چیکاو

درباره ما

در این بخش اطلاعاتی درباره سازندگان و سازمان‌های همکار اپلیکیشن همراه کارت نوشته شده است. همچنین در بخش «راهنما» توضیحاتی درباره خدمات مختلف ارائه شده در همراه کارت، به مخاطبین عرضه شده است.

خروج از حساب کاربری

با لمس این گزینه از حساب کاربری خود خارج می‌شوید. برای ورود مجدد باید کد فعالسازی دریافت شده از طریق پیامک را وارد نمایید.

جمع بندی

با توجه با افزایش دغدغه های مالی و نیاز به انجام تراکنش هایی مانند شارژ و یا خرید بسته اینترنتی و یا کارت به کارت کردن وجود اپلیکیشنی برای مدیریت و انجام تراکنش ها از طریق گوشی هوشمند ضروریست. همراه بانک با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت و سرعت بالا می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد چرا که با همراه بانک خیالتان از بابت انجام تراکنش راحت است.
شما می توانید آخرین نسخه برنامه همراه بانک را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

همراه کارت

قیمت: رایگان

سازنده: فناوری همراه پیدا

سیستم عامل: اندروید

حجم: 25 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.