بهترین سرویس های ذخیره سازی ابری را بشناسید!

رسانه چیکاو -در گذشته داشتن 3 مگابایت حافظه غنیمت محسوب می شد حال با رشد سریع حافظه ها و تبدیل شدن بایت ها به گیگابایت ها توانسته ورق را جوری برگرداند که همین گیگ ها نیز برای نیاز های ما کم باشد. با توسعه وروز افزون و بالا رفتن حجم فایل هایی که قصد آرشیو آن ها را داریم، بایدبه سراغ ترابایت برویم تا بتواند جوابگوی نیازمان باشد. در این مقاله ما قصد داریم از سرویس های نوینی صحبت کنیم که اجازه می دهند در هر کجا که باشید به فایل های خود دسترسی داشته باشید و کمک می کند تا فایل های خود را از سیستم خارج کرده و وارد آن کنید. به دلیل آنلاین بودن حافظه به شما این امکان را می دهد تا با نصب یک اپلیکیشن به مشاهده فایل های ود بپردازید. در ادامه ما بهترین سرویس های ذخیره سازی ابری ( وان درایو ، گوگل درایو و دراپ باکس ) را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه رسانه چیکاو باشد.

دراپ باکس (DropBox)

بهترین سرویس های ذخیره سازی ابری وان درایو، گوگل درایو و دراپ باکس | رسانه چیکاو

از جمله قدیمی ترین و یهترین سرویس های ذخیره سازی ابری جهان می توان به دراپ باکس اشاره کرد که پدر سرویس های ابری محسوب می شود. دراپ باکس تنها به شما 2 گیگابایت فضای رایگان می دهد و برای دریافت 2000 و 3000 گیگابایت، بایستی ماهانه 9.99 و 16.58 دلار بپردازید. البته شما می توانید با اشتراک گذاری در صفحات اجتماعی و دعوت از دوستانتان این تا 16 گیگابایت دریافت کنید.

از جمله ویژگی های دراپ باکس امکان سهیم بودن در یک کار مشترک است در حالی که به هر فرد میزان نامحدودی فضا اختصاص می یابد. از دیگر ویژگی مهم دراپ باکس می توان به امکان بازیابی یا نسخه بندی اشاره کرد. این نکته نیز فراموش نشود که شما می توانید به صورت رایگان پلن های پیشرفته را به مدت 30 روز مورد آزمایش قرار دهید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اندروید دراپ باکس از باکس دانلود زیر دریافت کنید.

دراپ باکس (DropBox)

قیمت: رایگان

سازنده: گوگل

سیستم عامل: اندروید

حجم: 38 مگابایت

گوگل درایو (Google Drive)

بهترین سرویس های ذخیره سازی ابری وان درایو، گوگل درایو و دراپ باکس | رسانه چیکاو

اگر طرفدار گوگل و یا از کاربران جی سوییت هستیدف گوگب درایو می تواند بهترین سرویس ذخیره ساز ابری برای شما باشد. طبیعتا کسانی که از دستگاه های اندرویدی و سرویس های گوگل مانند جیمیل استفاده می کنند، به صورت اجباری از گوگل درایو نیز استفاده می کنند. بیشتر کاربرانی که گوگل درایو جذب خود کرده است به دلیل نصب پیش فرض گوگل درایو بر روی دستگاه های اندرویدی است. اما شاید این تنها دلیل کاربران زیاد گوگل درایو نباشد زیرا گوگل فضای ذخیر سازی بیشتری را نسبت به دیگر رقبانش در اختیار کاربران قرار می دهد و سبب می شود تا کاربران به آن گرایش پیدا کنند. گوگل امکان ذخیره سازی عکس ها با رزولوشن بالا از طریق گوگل فوتوز نیز می دهد. از جمله ویژگی های گوگل درایو قرار دادن رمز دو مرحله ای است. به گفته گوگل فایل های شما در اختیار کسی قرار نخواهد گرفت مگر با دستور قضایی.

گوگل 15 گیگابایت فضا به صورت رایگان به کاربران می دهد و که کاربران می توانند با پرداخت ماهیانه 9.99 دلار به 1 ترابایت حافظه دست پیدا کنند.
می توانید آخرین نسخه گوگل درایو را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

گوگل درایو (Google Drive)

قیمت: رایگان

سازنده: گوگل

سیستم عامل: اندروید

حجم: 33 مگابایت

وان درایو (OneDrive)

بهترین سرویس های ذخیره سازی ابری وان درایو، گوگل درایو و دراپ باکس | رسانه چیکاو

دوستداران ماکروسافت و کاربران ویندوز عمداتا از سرویس ذخیره سازی ابری وان درایو استفاده می کنند. سرویس وان درایو در گذشته به اسکای درایو شهرت داشت و حال در اکسپلورر ویندوز 10 درونی سازی شده است. به این معنی است که درصورتی که از ویندوز 10 استفاده می کنید می توانید به صورت مستقیم از وان درایو استفاده کند و نیازی به برنامه مجزا نیست. ماکروسافت از این طریق کار را برای کاربران خود آسان تر کرده است. اپلیکیشن فوتوز ماکروسافت نیز می تواند از سرویس ابری وان درایو برای همگام سازی تصاویر استفاده کند.

کاربران می توانند از 5 گیگ حافظه به رایگان استفاده کنند و در صورتی که قصد دارند تا حجم بیشتری دریافت کنند می توانند با پرداخت 1.99 دلار به صورت ماهیانه به 50 گیگابایت حافظه دسترسی داشته باشند.

شما می توانید آخرین نسخه وان درایو را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

وان درایو (OneDrive)

قیمت: رایگان

سازنده: مایکروسافت

سیستم عامل: اندروید

حجم: 55 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.