برنامه سرآشپز مکانی برای آموزش آشپزی و پخت انواع غذا ها

رسانه چیکاو – اپلیکیشن سرآشپز پاپیون یک برنامه کاربردی در زمینه آشپزی و آموزش پخت غذا است که کانی مناسب و تخصصی برای آشپزی محسوب می شود. سرآشپز پاپیون در واقع یک شبکه اجتماعی آشپزی است که به شما این امکان را می دهد تا به دستور پخت هزاران غذای خوشمزه دسترسی داشته باشد. همچنین به شما این امکان را میدهد که با دستور پختی که دیگران استفاده می کنند، به صورت مرحله ای و تصویری نیز آشنا شوید. در نهایت می توانید پس از انجام مراحل پخت غذا و میل آن به دستور پخت امتیاز دهید. با معرفی و نقد و بررسی رسانه چیکاو همراه ما باشد.

رابط کاربری برنامه آموزش سرآشپز پاپیون

سازنده در برنامه سرآشپز پاپیون از رنگ بندی سفید و قرمز در رابط کاربری خود استفاده کرده است. شاید این انتخاب نتیجه فکر و خلاقیت سازنده باشد چرا که روانشناسان بر این باورند که رنگ قرمز و سفید در اشتهای افراد تاثیر بسزایی دارد و اشتیاق آن ها را بالا می برد.با ورود به اپلیکیشن و مشاهده صفحه اصلی سرآشپز پاپیون با یک بنر گرافیکی روبرو شده که با کلیک روی آن وارد دستورپخت های از پیش انتخاب شده ای خواهید شد که می تواند سریعا نیاز شما را برطرف کند. در زیر بنر سه دسته محبوب و دکمه ارجاع به دسته بندی های مشاهده می شود. سازنده در این برنامه سعی کرده تا طراحی اپلیکیشن را مانند یک فروشگاه غذایی پیاده سازی کند. مهمترین بخش های آن نوار منوی بالایی و نوار پایینی هستند. تمام آن بخش هایی که مورد نیاز است در بخش پایین گنجانده شده و ساده سازی هر چه بیشتر برای کاربر مد نظر قرار گرفته شده است.

برنامه آموزش آشپزی سرآشپز پاپیون | رسانه چیکاو

دسته بندی های خیلی خوشمزه

با کلیک بر روی دکمه همه دسته بندی ها و یا از طریق نوار پایینی وارد دسته بندی های غذایی می شوید که به صورت باکسی به شما نمایش داده می شود. این بخش مهمترین قسمت اپلیکیشن محسوب می شود چرا که مراجعه ها اکثرا به این بخش هستند. دسته بندی های موجود در این بخش شامل غذاهای سنتی، غذاهای مدرن، سوپ، سالاد، خوراک، پیش غذا، دسر سرآشپز پاپیون، ترشی و شور، چاشنی و ادویه،سس و رب، نوشیدنی، نان و خمیر، کیک و شیرینی سرآشپز پاپیون، مربا و کمپوت، نکات آشپزی، غذای ملل، غذای محلی، غذای کودک، غذای دانشجویی، غذای رژیمی، تنقلات و تزیینات بوده که گنجاندن این دسته بندی ها سبب شده تا برای همه سلیقه های غذایی بتواند خدمات ارائه کند.  البته این نکته فراموش نشود که دسته بندی ها با توجه به نوع هایی که دارند خود دارای زیر دسته نیز هستند که شما را برای رسیدن به غذای خوشمزه تان یاری می دهند.

برنامه آموزش آشپزی سرآشپز پاپیون | رسانه چیکاو

طرز تهیه و دستور پخت انواع غذا ها

پس از اینکه غذای مورد علاقه تان را انتخاب کردید روی آن کلیک کرده تا توضیحات و دستور پختش را مشاهده کنید. سازندگان تمامی تلاش خود را به کار گفته اند تا هر آنچه شما نیاز دارید را در این بخش بگنجانند. با ورود به صفحه غذا با عکسی از غذای مورد علاقه تان و ستاره هایی که نشان از محبوبیت آن است روبرو می شوید به علاوه نام صحیح غذا را نیز مشاهده می کنید.

برنامه آموزش آشپزی سرآشپز پاپیون | رسانه چیکاو

هر آنچه که شما نیاز دارید از زمان پخت غذا گرفته تا مواد لازم و دستور پخت و میزان سختی (که با آیکن قاشق مشخص شده) در این بخش گنجانده شده و بعید است که به آموزش دیگری نیاز پیدا کنید.

برنامه آموزش آشپزی سرآشپز پاپیون | رسانه چیکاو

جمع بندی کلی

برنامه سرآشپز پاپیون با توجه به خدماتی که ارائه می کند توانسته در حوزه آشپزی به خوبی بدرخشد و به یکی از پردانلودترین برنامه آشپزی تبدیل شود. این برنامه تمامی نیاز های شما را در حوزه آشپزی و آموزش پخت غذا برآورده می سازد و از آنجایی که امکان امتیاز دهی به دستور پختهای کاربران دیگر در این اپلیکیشن ایجاد شده، به طور محسوسی شاهد ایجاد یک فضای رقابت دوستانه بین کاربران هستیم. اگر به دنبال برنامه ای برای آموزش آشپزی هستید، به شما توصیه می کنیم که از طریق باکس زیر برنامه سرآشپز پاپیون را دانلود کنید.

سرآشپز پاپیون

قیمت: رایگان

سازنده: پاپیون

سیستم عامل: اندروید

حجم: 15 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.